تعمیر برد پکیج تاچی

تعمیر برد پکیج تاچی | تعمیرات برد پکیج تاچی |هزینه تعمیر برد پکیج تاچی

تعمیر برد پکیج تاچی

تعمیر برد پکیج تاچی

تعمیر برد پکیج تاچی را می توانید از بهترین مراکز نمایندگی تاچی دریافت نمایید. اما این مراکز باید صددرصد مجاز و اصلی باشد. قبل از هرگونه اقدام جهت تعمیر برد پکیج تاچی به این نکته صددرصد توجه کامل نمایید.
فقط و فقط تعمیر برد پکیج تاچی را از طریق نمایندگی رسمی انجام بدهید.؟ چرا که افراد سودجو با گرفتن برد پکیج تاچی جهت تعمیر آن قطعات اصلی آن را از روی آن باز نموده و پس از از گذشت چند روز و انجام نشدن. تعمیرات برد پکیج تاچی شما جوابی
مانند: غیر قابل تعمیر بود.
آی سی برنامه پیدا نمیشه
آی سی رو پیدا کن
زنگ بزن به نمایندگی ببین ای سی برنامه داره
اگر برد تو میخوای باید یه هزینه تعمیرات  بدی چون من روش کار کردم تعمیر نشد.

تعمیر برد پکیج تاچی

تعمیرات تخصصی برد پکیج تاچی

خیلی موضوعات دیگر که در نهایت مشتری با آن مواجه می شود و زمانی که با نمایندگی مجاز تاچی تماس می گیرد. و مشکلات را بازگو می‌کند.
توجه لازم را داشته باشیم در وهله اول : باید به کلیه مشتریان در رابطه با تعمیر برد پکیج تاچی این نکته را بیان نمایم. که در بعضی  از برد ها امکان تعمیرات وجود ندارد. که حتماً قبل از تماس با نمایندگی پکیج تاچی و آگاه نمودن شخص تعمیراتی در رابطه با مشکل پیش آمده تعمیرکار برد تاچی را مطلع نمایید.
تا بتواند اطلاعاتی درست در اختیار شما قرار بدهد. بردهای پکیج تاچی اغلب به دلیل عمر بالا و یا معیوب بودن قطعات برد دچار خرابی می گردد و با تعمیر آن شما می توانید همان برد خراب را به عنوان یک برد آکبند استفاده نمایید.
اما چه برد هایی این قابلیت را دارا می باشند؟

تعمیر برد پکیج تاچی

هزینه تعمیر برد پکیج تاچی

زمانی که شما به یکی از نمایندگان مجاز و رسمی پکیج تاچی تماس میگیرید. و نیاز به تعمیر برد پکیج تاچی دارید بعد از ارسال برد به مرکز مجاز شخص تعمیرکار برد، به شما این موضوع را توضیح میدهد .که آیا تعمیر شدن برد پکیج تاچی به صرفه می باشد ؟و یا خرید برد پکیج تاچی . شما می توانید با خیال راحت نسبت به انتخاب آن اقدام لازم را به عمل آورید .
در پکیج های تاچی به دلیل خرابی های نسبتاً زیاد در قسمت pcb و یا همان برد پکیج تاچی نیاز شما را به تعمیرکار برد فراهم می کند. اما در مرکز تعمیرات برد پکیج تاچی شما باید نکاتی را رعایت نمایید.
تا دچار سوء استفاده افراد سودجو قرار نگیرید.
اولاً : مرکزی را که شما برای تعمیرات برد پکیج تاچی انتخاب می نمایید. حتماً باید از نمایندگان رسمی پکیج تاچی باشند تا در صورت عدم تعمیرات و یا  نمودن برد نور و آکبند پکیج تاچی بتوانند .
در کوتاه‌ترین زمان ممکن این برد پکیج را در اختیار شما قرار بدهند .

 

تعمیر برد پکیج تاچی

ضمانت تعمیر برد پکیج تاچی

اما متاسفانه شاهد این موضوع هستیم که تعمیرکاران غیر مجاز برد تاچی با اندک اطلاعات خود ، خراب می کنند .برد پکیج تاچی مشتریان باعث افزایش هزینه های تعمیرات شده‌اند .
و در نهایت با خرید از نمایندگی مجاز به قیمت پایین تر و فروش آن به مشتری واقعی بالاتر مشکلاتی را برای آن به وجود می آورند. لازم به ذکر است که نمایندگی مجاز جهت ارائه قیمت برد پکیج تاچی و یا فروش آن مجاز به گرفتن ۵ درصد سود می باشد. در صورت گرفتن وجه نامتعارف شما میتوانید از قسمت شکایات سایت تاچی نسبت به رفع مشکل خود اقدام نمایید .لازم به توضیح است که اغلب مشکلات به وجود آمده در برد پکیج تاچی توسط تشخیص اشتباه تعمیرکار پکیج تاچی بوده است .ما در اینجا می خواهیم به شما راه ساده تری را در رابطه با انجام این گونه خدمات نشان دهیم .

 

تعمیر برد پکیج تاچی

تعمیرکار برد پکیج تاچی

زمانی که دستگاه پکیج شما خراب میشود. شما با به خدمت گرفتن فرد آگاه و تکنسین مجاز شرکت تاچی مشکل اصلی پکیج خود را پیدا نمایید .و نیازی به تعمیرات برد پکیج تاچی خود نداشته باشید. اما در صورت انتخاب نادرست به دلیل تشخیص های اشتباه، حتماً در نهایت نیازمند به یک مرکز تعمیراتی برد پکیج تاچی خواهید شد. پس قبل از انجام هر گونه خدمات با نمایندگی مجاز تاچی تماس حاصل نمایید.

اما بعد از انجام خدمات ارائه شده و مشخص شدن خرابی برد پکیج تاچی چه اقداماتی را باید انجام دهیم. در وهله اول افرادی که کلیه بردهای پکیج ها اعم از ایران رادیاتور بوتان تاچی مرکوری و همه محصولات گرمایشی را تعمیر می کنند. افراد مطلوبی برای انجام تعمیر برد شما نخواهد بود. چرا که برد پکیج تاچی و یا برد پکیج ایران رادیاتور و یا برد پکیج بوتان با همدیگر تفاوت های بسیاری دارند .

 

تعمیر برد پکیج تاچی

تعمیرات همراه ضمانت 2 ساله

و شخص تعمیرکار نسبت به اطلاعات پایه کمی داشته و موجبات تخریبات برد پکیج تاچی شما را فراهم می سازد .
پس نتیجه خواهیم گرفت جهت تعمیر برد پکیج تاچی فقط فقط به مرکز تعمیر برد پکیج تاجی مراجعه نمایید. کلیه افرادی که مجاز به تعمیرات برد پکیج تاچی میباشد.
همگی باید دارای کد سرویس کاری و یا کد نمایندگی باشند .در غیر این صورت انجام هرگونه خدمات توسط این افراد باعث خرابی برد شما و متحمل شدن هزینه های گزاف خواهید شد.
در اینجا می خواهیم مثالی : را در رابطه با خرابی برد پکیج تاچی ارائه نمایید شخص نیازمند تعمیر برد پکیج تاچی با سرچ نمودن در گوگل مرکز تعمیرات برد پکیج های ایرانی و خارجی را پیدا نموده است است.
و بعد از آن به صورت تلفنی با شخصیت تعمیرکار برد آشنا شده است.  برد پکیج تاچی را جهت تعمیر برای او ارسال نموده است. بعد از گذشت چندین روز شخص تعمیرکار غیر مجاز برد به مشتری اعلام نموده است :که برد پکیج تاچی شما غیر قابل تعمیر است.
و جهت راه اندازی برد پکیج شما باید آی سی میکرو آن را تهیه نمایید.

 

تعمیر برد پکیج تاچی

عضو رسمی اتجادیه تعمیرات پکیج

 

باید با نمایندگی مجاز تماس حاصل نمایید. و پس از عودت گرفتن برد پکیج تاچی خود و ارسال آن برای نمایندگی مجاز تاچی متوجه شده ایم .که بسیاری از قطعات که به هیچ وجه نباید تعویض گردد ، تعویض گردیده و مشکل قبلی پابرجا و مشکلی به مشکلات اضافه شده است. حال این پکیج قابلیت تعمیر با مبلغ ۱۵۰ هزار تومان داشته و به دلیل تعمیرات نابجا و نادرست تعمیر کار برد دیگر قابلیت تعمیر ندارد .
و مشتری باید هزینه ای معادل دو میلیون و چهارصد تا دو میلیون و ششصد بابت خرید برد جدید پرداخت نماید. پس چنانچه نیازمند تعمیرات برد پکیج تاچی می باشید حتماً با یکی از نمایندگان مجاز و رسمی و دارای کد تماس حاصل نمایید.

 

تعمیر برد پکیج تاچی تعمیر برد پکیج تاچی تعمیر برد پکیج تاچی

4 replies
  1. محسن کرمی
    محسن کرمی says:

    کارتون خیلی درسته ممنون خیلی اومدن رفتن ولی سرویسکار شما فامیلیشم نمیونم اوکی کرد.سپاس۰🙏🙏🙏🙏🙏

    پاسخ

Leave a Reply

Want to join the discussion?
Feel free to contribute!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *