تنظیمات پکیج تاچی

تنظیمات پکیج تاچی مدل اسمارت -تنظیمات پکیج تاچی مدل اکو و اکو پلاس

تنظیمات پکیج تاچی مدل اسمارت

تنظیمات پکیج تاچی مدل اسمارت را نمایندگی تاچی برای شما به صورت ویژه شرح خواهیم داد .که به چه صورتی شما می توانید از این مدل دستگاه های پکیج استفاده مطلوب را ببرید. دستگاه های تاچی مدل اسمارت به دستگاه‌های دو مبدله اطلاق می گردد و برای استفاده از آن شما می توانید. با خواندن این مقاله آگاه شدن نسبت به آن استفاده لازم را انجام دهید .دستگاه های اسمارت به دستگاههای دو مبدله می گویند.
که در مدل های تیپ a و تیپ b و تیپ c و تیپ d و مجستیک موجود می باشد .هر کدام از این مدلهایی که در این مقاله ارائه شده نیاز به تنظیمات خاصی برای راه اندازی دارد.
برای مثال : اگر دستگاه شما تیپ a مدل اسمارت می باشد. در وهله اول باید جهت راه اندازی از یک محافظ برق استفاده نمایید چرا که محافظ برق باعث میشود .که کنترل جریان و ولتاژ برق را به عهده بگیرد و در صورت خرابی سریع این قطعه محافظت از پکیج را به عهده بگیرد. و بعد از نصب محافظ برق روشن شدن چراغ ها دستگاه باید روشن شود. و یا روی صفحه نمایش آن چراغ های آن روشن شود .

 

تنظیمات پکیج تاچی مدل اسمارت تنظیمات پکیج تاچی مدل اکو

تا اینجا توانستیم مدل اسمارت را برای شما ارائه نمایید. اما از اینجا به بعد شما باید نسبت به تنظیم کردن بار دستگاه به روی عدد یک تا یک ونیم کنیم اقدام نمایید .تنظیم کردن بار پکیج به چه صورتی انجام میگیرد. اگر دقیقا به صفحه نمایش پکیج و یا قسمت زیرین آن توجه کنیم خواهیم دید. که در قسمت زیرین آن عقربه های همانند : عقربه ساعت در آن تعبیه شده و با عدد های ۱-۲-۳-۴ قابل دید می باشد. شما توسط شیر پرکن پکیج تاچی می‌توانید نسبت به پر نمودن مدار اقدام لازم را به عمل آورید. جهت استفاده از شیرپرکن می توانید به مقاله آموزش و نحوه هواگیری پکیج تاچی رجوع نمایید.
بعد از انجام این دو عمل چنانچه به روی صفحه نمایش شما خطا ظاهر شده بود شما می توانید.
قسمت مقاله‌های ریست پکیج تاچی اقدام به ریست نمودن پکیج خود نمایید .بعد از انجام این مراحل پکیج تاچی مدل تنظیمات پکیج تاچی مدل اسمارت انجام شده .و قابلیت استفاده را دارد .

 

تنظیمات پکیج تاچی مدل اسمارت

تنظیمات پکیج تاچی تیپ D

 

در این مرحله شما باز نمودن آبگرم مصرفی منتظر روشن شدن پکیج تاچی خواهد شد. به مدت ۷ ثانیه شما قابلیت روشن شدن را نداشت می توانید. با نمایندگی تاچی در کرج و یا نمایندگی مجاز تاچی تماس حاصل نمایید. جهت رفع خرابی از بین بردن مشکل به وجود آمده زیر مرکز کمک لازم را بگیرید. اما دیگر تنظیماتی که برای پکیج های تاچی مدل اسمارت باید انجام داد .و بسیار این موضوع جدی میباشد .تنظیم دودکش جهت خروج محصولات احتراق می باشد. شما برای انجام این کار باید در وهله اول نسبت به باز بودن مسیر دودکش خود اقدام نمایید. برای تست کردن محل دودکش می توانید. از یک دستمال کاغذی که توسط یک کبریت آتش زده می شود استفاده نمایید. و اگر بقایای سوخته به جا مانده است. دستمال کاغذی توسط دود مکش شد، یعنی اینکه دودکش شما سالم است. و شما باید لوله های خروجی از پکیج جدا دودکش را چک نمایید. و وصل نمود . اما برای تنظیمات پکیج تاچی مدل اسمارت باید به نوع صفحه نمایش آن دقت لازم را انجام داده تا بتوانید نسبت به تنظیمات آن تسلط بیشتری پیدا بکنید

 

تنظمات پکیج تاچی تیپ c

تنظیمات پکیج تاچی مدل اسمارت

 

برای مثال : شما در پکیج های تاچی یک دکمه ای به نام دکمه پاور یا دکمه خاموش و روشن می باشد. که از این دکمه برای خاموش روشن کردن پکیج میتوانید استفاده بکنید. دکمه بعدی دکمه تغییر فصل و یا سلکتور تغییر فصل تابستان به زمستان یا همان winter به sumer که شما که به صورت عکس خورشید و به روی پنل دستگاه تعبیه شده .که شما اگر گزینه برف را انتخاب کنید. به عنوان مثال دستگاه در حالت زمستانه راه اندازی می شود. و زمانی که شما سلکتور خورشید را انتخاب کنید. دستگاه به حالت تابستان برمی‌گردد .زمانی که دستگاه به حالت تابستان برمیگرد. در دستگاه های اسمارت به دلیل دو مبدل بودن آنها رادیاتور از کار می‌افتد و شما فقط می توانید آبگرم مصرفی داشته باشید . در نهایت به دکمه ریست که در مقابله دکمه ریست پکیج تاچی به آن اشاره شده است می‌پردازیم .

 

تنظیمات پکیج تاچی 

 

و بعد از آن به دکمه افزایش و کاهش دما شما از طریق سلکتور های مثبت و یا منفی یا فلش های به جهت بالا و به جهت پایین می توانید. برای کم کردن و بالا بردن دمای رادیاتور ها از آن استفاده نمایید .لازم به ذکر است که در صورت نیاز می توانید با نمایندگی تاچی در کرج تماس گرفته تا در این زمان به شما کمک لازم را بدهد. تنظیمات پکیج تاچی مدل اسمارت تنظیمات ای بسیار راحت و قابل دسترس برای عزیزان در صورت مشاهده شدن. کد خطا به روی صفحه نمایشگر پکیج تاچی می‌توانید با نمایندگی و یا مرکز تعمیرات پکیج تاچی تماس حاصل نمایید. و در دوتا ترین زمان ممکن جهت راه اندازی و تنظیمات پکیج تاچی مدل اسمارت شما سرویسکار به محل اعزام می گردد و مشکل شما مرتفع گردد.

تنظیمات پکیج تاچی مدل اسمارت

2 replies
  1. افسر آخوندی
    افسر آخوندی says:

    سلام
    پکیج تاچی مدل اسمارت دارم
    در تنظیمات زمان، بعد از تنظیم ساعت، دوتا زمان دیگه هم هست، تایم1 و تایم2، اینها چی هستن.

    پاسخ

Leave a Reply

Want to join the discussion?
Feel free to contribute!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *