ریست پکیج تاچی

ریست پکیج تاچی | دکمه ریست پکیج تاچی |نحوه ریست پکیج تاچی

ریست پکیج تاچی

نمایندگی تاچی در این مقاله قصد آموزش ریست پکیج تاچی و یا نحوه ریست پکیج تاچی و دکمه ریست تاچی را برای شما توضیح بدهد. به هر حال با توجه به آموزش های ارائه شده در رابطه با برد پکیج تاچی باید این نکته را متذکر شویم .که چنانچه دستگاه به روی صفحه آن کد خطای پکیج تاچی ظاهر می گردد. نیاز به بررسی فنی دارد .اما با توجه به آموزه های غلط و راهنمایی‌های اشتباه سرویسکاران غیرمجاز می خواهیم. ریست کردن و یا همان خاموش روشن کردن پکیج تاچی را برای شما آموزش دهیم .در ابتدا باید بدانیم که پکیج تاچی مورد استفاده از کدام مدل و کدام تیپ می باشد. بعد از شناسایی پکیج مورد نظر اقدام به مطالعه مقاله ریست پکیج تاچی می کنیم.
ریست پکیج تاچی

ریست پکیج تاچی مدل A

برای ریست کردن پکیج های تاچی در تیپ a شما باید سه دکمه سمت چپ از بالا اولی را به مدت دو ثانیه نگه داشته و بعد از آن عملکرد دستگاه متوقف شود .بعد از متوقف شدن آن اگر دقیقاً به صفحه نمایش برد پکیج تاچی تیپ a توجه نماییم. سه دکمه در سمت چپ و سه دکمه در سمت راست و دو دکمه در پایین صفحه نمایش تعبیه شده است .که در زیر آن با قسمت های پاور و ریست نشانه گذاری شده است. بعد از انجام مراحل ذکر شده در مقاله بالا باید دکمه ریست را زده و دستگاه را از برق کشیده تا جایی که چراغ سبز ز خاموش شود.
ریست پکیج تاچی تیپ A
و بعد از روشن نمودن دستگاه شمار ریست کامل دستگاه را انجام داده اید. اما اگر به صورت سطحی میخواهید ریست پکیج تاچی را انجام دهید .به همان دکمه ریست اکتفاء نمایید مراحل ذکر شده در قسمت بالا برای رفتن دستگاه به روی تنظیمات کارخانه می باشد. تا اینجا توانستیم مطالبی را در رابطه با پکیج تاچی تیپ a در مدل های اکو اسمارت و شاهکار مطالبی را در اختیار شما قرار دهیم.

ریست پکیج تاچی تیپ B

ریست پکیج تاچی تیپ B
اما اگر شما دستگاه تیپ b پکیج تاچی را دارید . باید صرف نظر از  تک مبدل بودن پکیج تاچی به صفحه نمایش آن دقت نمایید. در این مدل پکیج ها صفحه نمایش آنها به صورت مستطیل می باشد. و صفحه آن نارنجی رنگ با چراغ های ال ای دی نارنجی رنگ مشخص شده است سه دکمه در قسمت چپ و بعد از مانیتور سه دکمه در قسمت راست می باشد. اولین دکمه خاموش روشن کردن و یا پاور دستگاه است. و دومین دکمه مربوط به تغییر فصل یا همان مد دستگاه می باشد .
و سومین کلید پروگرامر دستگاه خواهد بود .که در مقاله تنظیمات مخفی پکیج تاچی مطالبی را برای این دکمه ارائه نموده ایم. البته باید دانست که این نوع دکمه فقط و فقط برای تبدیل دستگاه دو مبدله به تک مبدل میباشد. و هیچگونه کارایی خاصی ندارد .اما بپردازیم به مطلب ریست پکیج تاچی تیپ b در سمت راست صفحه نمایش شما سه دکمه دیگر قرار گرفته است. که اولین دکمه از سمت چپ دکمه ریست می باشد. و دو دکمه باقیمانده دکمه افزایش و یا کاهش دمای پکیج می باشد. چنانچه دستگاه خود را از طریق دکمه ریست پکیج تاچی به روی صفحه نمایش ریست نموده اید و کماکان کد خطا پکیج تاچی و یا مشکل شما برطرف نگردید حتماً با نمایندگی مجاز پکیج تاچی تماس حاصل نمایید لازم به ذکر است ست که اغلب مدلهای پکیج تاچی تیپ b به دلیل عدم استفاده از محافظ برق تعمیر برد پکیج تاچی دچار آسیب می گردد .
حتماً از محافظ استاندارد برای مراقبت از پکیج خود استفاده کنید بعد از ارائه مطالب فوق ریست پکیج تاچی مدل تیپ سی خواهیم رسید این مدل پکیج تاچی یکی از بهترین تولیدات پکیج شرکت تاچی در سال ۲۰۱۱ و ۲۰۱۳ بوده که توانسته با کیفیت بالا رقبای خود را پشت سر گذاشته و از پرفروش ترین پکیج ها در بازار گرمایشی ایران جایگاه ویژه ای را کسب نماید.

ریست پکیج تاچی تیپ C

ریست پکسج تاچی تیپ C
در پکیج تیپ سی با داشتن دکمه های نارنجی رنگ در زیر صفحه نمایش آبی به شما این امکان را می‌دهند. تا بتوانید تسلط بیشتری نسبت به دستگاه داشته باشید. به طور کلی در پکیج های مدل C تاچی ۵ دکمه قرار گرفته .که از سمت چپ اولین دکمه مربوط به خاموش روشن شدن دستگاه می باشد .و دومین دکمه مربوط به تغییر فصل یعنی تغییر حالت تابستانه به زمستانه می باشد. و سومی کلید مربوط به افزایش دمای رادیاتور ها و چهارمین کلید مربوط به پایین آوردن دمای رادیاتور ها و آخرین کلید مربوط به ریست پکیج تاچی مدل تیپ سی میباشد .دوستان عزیز جهت مراقبت بیشتر از پکیج خود در صورت بروز هرگونه مشکل با فشردن دکمه رفرش و یا همان ریست پکیج تاچی یکبار این عمل را انجام دهید. بعد از انجام ریست منتظر عملکرد پکیج باشید چنانچه پکیج شما در این مدت قادر به راه اندازی نبود به هیچ عنوان دیگر از دکمه ریست و چه با یک علامت فلش مشخص شده است. استفاده نمایید چرا که امکان خرابی بیشتر را برای پکیج شما فراهم می نهاد. این دکمه برای خطاهای جزئی که به روی صفحه نمایش پکیج تاچی تیپ سی نمایش داده میشود تعبیه شده است .نه برای از بین بردن خطا و یا مشکلات دیگر و در آخر می خواهیم

ریست پکیج تاچی تیپ D

ریست پکسج تاچی تیپ D
ریست پکیج تاچی تیپ دی بپردازیم این دستگاه بر خلاف دستگاه های تیپ a و تیپ b و تیپ سی هیچگونه دکمه ای جهت ریست کردن پکیج تاچی ندارند. و شما جهت ریست کردن و یا رفرش کردن پکیج تاچی خود می توانید از طریق خاموش روشن کردن و یا چرخاندن ولوم پکیج به روی ON و OFF یا به روی حالت تست این عمل را انجام دهید. در نهایت اگر موفق به ریست شدن دستگاه پکیج تاچی نشده اید می توانید.با قرار دادن ولوم وسطی پکیج به روی OFF و کشیدن برق پکیج ریست پکیج تاچی را انجام دهید. با ارائه کلیه مطالب در رابط با ریست پکیج تاچی در مدل ها و تیپ های مختلف چنانچه با انجام و اعمال مطالب ذکر شده در قسمت‌های بالا موفق به راه اندازی پکیج تاچی خود نشده اید. می توانید با نمایندگی تاچی تماس حاصل نمایید نمایندگی تاچی تنها مرکز معتبر تعمیرات پکیج تاچی می باشد
نحوه ریست پکیج تاچی
که این اطمینان را به شما خواهد داد که افراد خبره و دارای تخصص در زمینه تعمیر پکیج تاچی جهت رفع مشکل شما اعزام می نماید لازم به ذکر است که جهت پایین آوردن هزینه های پکیج به همراه هزینه های وقتی خود حتماً با نمایندگان مجاز پکیج تاچی تماس حاصل نمایید. در این راستا ما توانسته ایم با تامین قطعات پکیج تاچی همچون برد پکیج تاچی و قطعات نایاب پکیج تاچی مشکلات مشتریان گرامی را در کوتاهترین زمان ممکن برطرف نماییم چنانچه در زمینه ریست پکیج تاچی سوالی دارید میتوانید از طریق دکمه تماس با ما با مشاوران و تعمیرکاران پکیج تاچی تماس حاصل نمایید.
دکمه ریست پکیج تاچی
ریست پکیج تاچی ریست پکیج تاچی ریست پکیج تاچی ریست پکیج تاچی
8 replies
  1. هادی مرآتی
    هادی مرآتی says:

    باسِلام ودرود:من درمنزل تاچی تیپ bدارم ومبدلها ورادیاتورها تمیز و سرویس شدن ولی باز برگشت آب به پکیج سرد است و پایین رادیاتورها هم سرد هستن وقابل ذکراست که رادیاتورها هم هواگیری شدن،لطفا مرا راهنمایی کنید

    پاسخ
    • tachiii
      tachiii says:

      سلام
      شما باید از صحت عملکرد درست پمپ ومنبع انبساط اطلاع حاصل پیدا کنید در صورت درست بودن نیاز به شستشو رادیاتور ها دارید.

      پاسخ
  2. علیر ضا پورمحمد
    علیر ضا پورمحمد says:

    سلام خسته نباشید پکچ تیپ dبعضی وقتا که رو حالت زمستانه هست وقتی آب گرم مصرفی باز میکنیم ارور e3میدد لطفا راهنماییم کنید

    پاسخ

Leave a Reply

Want to join the discussion?
Feel free to contribute!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *