سنسور حرارتی NTC پکیج مدل

سنسور حرارتی NTC پکیج

پکیج ها یکی از ارزشمندترین و محبوب ترین دستگاه های گرمایشی محسوب می شوند. از آنجایی که پکیج ها از قطعات زیادی ساخته شده اند، با شناخت و نگهداری از آن ها می توان در مصرف انرژی صرفه جویی زیادی کرد. می توان گفت ان تی سی (NTC) یکی از قطعات اصلی پکیج به شمار می رود. اگر سنسور حرارتی پکیج با مشکل مواجه گردد، دستگاه ارور مربوطه را نمایش داده و تقریبا می توان گفت دستگاه کارایی لازم را ندارد. برای عیب یابی سنسور حرارتی NTC پکیج و رفع تمامی مشکلات پکیج این مقاله را تا انتها بخوانید.

سنسور حرارتی NTC پکیج مدل

علائم خرابی سنسور حرارتی NTC پکیج

سنسور NTC پکیج یک قطعه بسیار مهم برای تشخیص تغییرات دمای آب است. سنسور حرارتی تغییرات دمای آب را به صورت سیگنال های الکتریکی به برد منتقل می کند. حال اگر ntc دستگاه خراب شده باشد تغییرات دمایی آب به درستی تشخیص داده نمی شود و کار کرد آن با مشکل مواجه می گردد. خراب شدن سنسور حرارتی چندین نشانه بارز دارد که مهترین آن ها به صورت: تنظیم نشدن دمای محیط، روشن نشدن پکیج و سرد یا گرم شدن بیش از اندازه آب می باشد. البته در نظر داشته باشید که احتمال خرابی در برد نیز وجود دارد که حتما باید توسط تکنسین ماهر بررسی گردد.

بیشتر بخوانید: کد خطا پکیج تاچی

ارورهای مربوط سنسور حرارتی NTC پکیج

حسگرهای دما پس از تشخیص تغییرات دمایی به صورت مداوم سیگنال هایی را به برد می رسانن. اگر سیگانالی به برد پکیج نرسد آنگاه دستگاه ارور می دهد. در واقع ارورهای پکیج به ما می گویند که مشکل در کجا است هر چند در برخی موارد این ارورها نیز ممکن است در اثر خرابی برد نمایش داده شوند. ارور یا کد خطای نمایش داده شده با توجه به برند و مدل پکیج متفاوت است برای اطلاع بیشتر در رابطه با معنی ارورهای پکیج تمامی مدل ها و برندها ادامه این مقاله را بخوانید.

رفع ارورهای سنسور حرارتی NTC پکیج

اروری که برروی صفحه نمایش پکیج مشاهده می کنید نشانه خرابی در یکی از اجزای دستگاه یا نقص در آن است و باید هرچه زودتر برطرف گردد. اگر پکیج شما اروری می دهد که معنای ان را نمیدانید بهتر است با نمایندگی پکیج در کرج تماس بگیرید و با کمک تکنسین ماهر آن را برطرف نمایید و چانچه به ارور دستگاه اهمیت ندهید یا در زمان مناسب آن را برطرف نکنید ممکن است دستگاه دچار خسارات بیشتری گردد.

قیمت سنسور حرارتی NTC پکیج

از آنجایی که پکیج ها برند و مدل های متفاوتی دارند نوع سنسور استفاده شده در آن ها نیز متفاوت است. با توجه به نوع سنسور حرارتی استفاده شده در پکیج قیمت آن ها نیز متفاوت می باشد. در نظر داشته باشید تعمیر NTC پکیج عملا کاری بیهوده خواهد بود چرا که این قطعه قیمت زیادی ندارد و توصیه می گردد به جای تعمیر ان را تعویض کنید.

انواع سنسور حرارتی پکیج

سنسور حرارتی NTC پکیج با مدل های متفاوتی در بازار موجود هستند. این قطعات ممکن است کیفیت بالایی نداشته باشند. برای خرید سنسور حرارتی ایرانی یا سنسور حرارتی خارجی اصلی و اورجینال بهتر است از نمایندگی های رسمی این قطعات را بخواهید.

علت کد خطای e5 بوتان چیست؟

کد ارور e5 در پکیج بوتان نشان دهنده ایراد در سیستم حسگر حرارتی یا برد آن است. برای عیب یابی دقیق بهتر است از تعمیرکار ماهر پکیج بوتان کمک بگیرید.

آموزش رفع ارور e5 بوتان

بعد از آنکه مطمعن شدید که معنی ارور e5 پکیج بوتان تنها مربوط به سیستم حرارتی NTC است با تعویض  آن مشکل برطرف خواهد شد. اما اگر به خراب بودن حسگر حرارتی پکیج شک دارید بهتر است از تعمیرکار ماهر نمایندگی پکیج بوتان کمک بگیرید.

علت ارور A07 بوتان چیست؟

معنی کد خطای A07 در پکیج بوتان به معنای وجود آب سر در مدار گرمایشی است. البته در نظر داشته باشید در صورت خرابی سنسور NTC یا خرابی برد نیز این ارور نمایش داده می شود که باید توسط تکنسین نمایندگی پکیج بوتان بررسی گردد.

بیشتر بخوانید: نمایندگی بوتان در شهریار

آموزش رفع ارور A07 بوتان

ارور A07 در پکیج بوتان مربوط به سنسور حرارتی ntc یا برد دستگاه می باشد. با بررسی برد و NTC توسط تکنسین این مشکل برطرف خواهد شد.

معنی ارور E32 ایران رادیاتور چیست؟

ارور E32 در پکیج ایران رادیاتور به معنای وجود مشکل در سنسور NTC حرارتی پکیج ایران رادیاتور می باشد.

بیشتر بخوانید: تعمیرات فوق تخصصی پکیج ایران رادیاتور

آموزش رفع ارور E32 ایران رادیاتور

برای رفع ارور E32 در پکیج ایران رادیاتور حسگر حرارتی ntc را تعویض نمایید در صورتی که مشکل برطرف نشد از تعمیرکار نمایندگی ایران رادیاتور کمک بگیرید.

علت ارور 50 60  ایران رادیاتور چیست؟

ارور 50 60  در پکیج ایران رادیاتور نیز همانند ارور E32 نشان دهنده ایراد در سیستم سنسور حرارتی آن است.

بیشتر بخوانید: پمپ پکیج ایران رادیاتور

آموزش رفع ارور 50 60  ایران رادیاتور

برای رفع مشکل50 60  پکیج ایران رادیاتور ابتدا سنسور NTC را بررسی نمایید. در صورتی خرابی حسگر حرارتی را با کمک تعمیر کار پکیج ایران رادیاتور تعویض نمایید.

معنی ارورهای پکیج تاچی حسگر حرارتی و نحوه برطرف کردن آن

ارورهای E6 و E7 نشان دهنده وجود خرابی در سنسور گرمایشی و سنسور حرارتی NTC پکیج است که باید توسط تکنسین ماهر بررسی گردد.

بیشتر بخوانید: ارور پکیج تاچی تیپ d

 

 

 

0 replies

Leave a Reply

Want to join the discussion?
Feel free to contribute!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *