طریقه هواگیری پکیج تاچی

طریقه هواگیری پکیج تاچی

طریقه هواگیری پکیج تاچی

هواگیری پکیج تاچی به چه صورت میباشد؟ ما چیزی به عنوان هواگیری پکیج تاچی نداریم. چراکه هواگیری از طریق رادیاتورها انجام می گیرد .ولی متاسفانه به دلیل عدم اطلاع و نا آگاهی افراد از این واژه به عنوان هواگیری یاد میشود.
هواگیری مربوط به رادیاتور ها می باشد. چرا که زمانی که در دستگاه و یا سیستم پکیج تاچی هوا وجود داشته باشد. دستگاه مرتبط با شروع به اخطار E4 می نماید. و جهت هواگیری شما باید از طریق پیچ بازدید رادیاتورها اقدام به خروج هوایی که در رادیاتور ها می باشد. اقدام لازم را انجام دهید. اما می خواهیم به جمله رایج طریقه هواگیری پکیج تاچی به صورت عامیانه بپردازیم منظور از هواگیری پکیج تاچی برای مشتریان استفاده از شیر پرکن و بالا بردن درجه سنسور بار پکیج گرمایشی از که باید به روی یک تا یک و نیم باشد.

 

طریقه هواگیری پکیج تاچی

اموزش هواگیری پکیج تاچی

در پکیج های تاچی بنا به مدل ها و تیپ های وجود آن اکو اسمارت شاهکار استار نوع قرارگیری پیچ هواگیری پکیج تاچی بسیار متفاوت است. در اینجا می خواهیم به صورت منظم و طبقه بندی شده محل قرارگیری پیچ هواگیری را به شما مشتریان آموزش دهیم .در پکیج های تیپ A و مدل های اکو اسمارت شاهکار شما دقیقاً پیچ هواگیری را می توانید. در کنار ورودی آب سرد در کلکتور سمت میانی دنبال نمایید. که این شیر یک شیر بسیار کوچک و با یک سری سفید وجود میباشد .که شما با چپ و راست نمودن آن موجبات باز شدن و بسته شدن آن را فراهم می نماید. اگر پکیج شما به هر دلیلی به روی صفحه نمایش آن ارور E4 و یا ارور EP ظاهر گشت شما می‌توانید با باز نمودن پیچ هواگیری نسبت به رفع مشکل این مدل پکیج تاچی اقدام لازم را انجام دهید.

بیشتر بخوانید : تعمیر برد پکیج تاچی

 

طریقه هواگیری پکیج تاچی

شیر پرکن پکیج تاچی

اما اگر بعد از انجام این موضوع مشکل چنانچه پابرجا بود. میتوانید از طریق ریست پکیج تاچی این کد خطا را بردارید اما هواگیری پکیج تاچی مدل تیپ b پکیج های مدل تیپ b همگی شیر هواگیری آنها در قسمت سمت چپ دستگاه قرار داده که به رنگ آبی می باشد و طریقه هواگیری آن جهت باز نمودن به سمت چپ بچرخانید. و جهت بسته شدن موافق عقربه های ساعت سمت راست بچرخانید و زمانی که شما شیر را به سمت چپ باز نموده منتظر بالا رفتن. بار پکیج خود که به صورت دیجیتالی به روی صفحه نمایش پکیج تاچی ظاهر می شود بمانید و زمانی که این مقدار بین یک تا یک و نیم رسید شما می توانید از طریق همان شیر هواگیری نسبت به بسته شدن آن به سمت راست اقدام نمایید .

 

طریقه هواگیری پکیج تاچی

نحوه هواگیری پکیج تاچی

به مدل‌های تیپ c و تیپ d پکیج تاچی از لحاظ عملکرد و از لحاظ شوی و مشابه یکدیگر هستند. شما می‌توانید از طریق پیچ هواگیری که در زیر پکیج در قسمت میانی تعبیه شده .نسبت به بالا بردن بار پکیج خود اقدام نمایید .در این مدل هم باز کردن  خلاف عقربه های ساعت انجام می گیرد. و بعد از باز شدن شیر پرکن بار دستگاه به صورت آرام بالا می رود. و این بار باید بین یک تا یک و نیم قرار بگیرد. و بعد از انجام این مرحله جهت ثابت نمودن بار پکیج خود می توانید .شیر پرکن را موافق عقربه های ساعت بچرخانید و مدار آب گرم گرم گرمایش را تثبیت نمایید . طریقه هواگیری پکیج تاچی طریقه هواگیری پکیج تاچی

0 replies

Leave a Reply

Want to join the discussion?
Feel free to contribute!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *