عیب یابی پکیج تاچی

عیب یابی پکیج تاچی

عیب یابی پکیج تاچی

عیب یابی پکیج تاچی را چگونه انجام بدهیم؟ برای عیب یابی پکیج تاچی شما باید در وهله اول انواع پکیج تاچی و مدل های پکیج های تاچی را آشنا باشید. برای آشنا شدن با انواع مدل های پکیج تاچی می توانید از طریق مقاله ارائه شده نسبت به این موضوع اطلاعات مفیدی را کسب نمایید .بعد از آشنا شدن با انواع پکیج های تاچی باید از تک مبدل بودن و یا دو مبدل بودن آنها اطلاعات لازم را به دست آوریم. که در اینجا می خواهیم اطلاعاتی را در مورد تک مبدل بودن و یا دو مبدله بودن دستگاه را برای شناسایی در اختیار شما قرار بدهیم .چنانچه شما دستگاه پکیج تاچی را دارید. در وهله اول باید اقدام به تعیین مدل آن نمایید برای مثال و جای تولید شده در شرکت تاچی همگی در تیپ ها و مدل های مختلف می باشد در مدل های تیپ a b c dو مجستیک کمی باشد اما شما برای تشخیص دادن تک مبدل بودن و دو مدل بودن پکیج تاچی خود باید بدانید که اگر دستگاه شما اکو باشد.

رفع عیب یابی پکیج تاچی

یعنی به منزله تک مبدل بودن می باشد .و اگر دستگاه شما دو مبدله باشد اسمارت و یا اثار و یا شاهکار می باشد.  موضوعات ارائه شده در رابطه با انواع پکیج تاچی بسیار کارآمد می باشد .چرا که شما در زمانی که مشکل برای پکیج تاچی اتفاق می‌افتد باید تک مبدل بودن و یا دو مبدل بودن آن را تشخیص دهید .
برای مثال : در دستگاه های تک مبدله زمانی که تقاضای آب گرم مصرفی می گردد .پکیج جریان پمپ سیرکولاتور را از مدار خارج نموده. اما در پکیج هایی که به صورت دو مبدله می باشد. همزمان پمپ در دو حالت زمستانه و تابستانه کار میکند. و دیگر مزیت های آن که در رابطه با آن آموزش هایی ارائه گردیده که شما می توانید از مقاله کد خطای پکیج تاچی و یا ریست پکیج تاچی و یا نحوه هواگیری پکیج تاچی و یا تنظیمات پکیج تاچی مدل اسمارت این مطالب را دنبال نمایید.

عیب یابی پکیج تاچی

در اینجا توانستیم اصول مقدماتی عیب یابی پکیج تاچی را بیان نمایید حال جهت عیب یابی باید شما به منزل مشتری ورود نموده و بعد از بررسی عملکرد دستگاه عیب یابی پکیج تاچی را کنترل نمایید. عیب یابی پکیج تاچی همچون پکیج های دیگر کاری بسیار سهل و آسان می باشد. زمانی که پکیج شما قادر به انجام هیچ گونه عملی نمی باشد. صد در صد برد پکیج تاچی شما خراب می باشد .چرا که برد پکیج تاچی به عنوان مغز متفکر این دستگاه عمل نموده و بعد از تغذیه نمودن برق و آن از طریق دو شاخه هیچگونه عکس العملی نشان نمی دهد. اما چنانچه دستگاه شما بعد از تغذیه نمودن برق و روشن شدن صفحه نمایش آن متوجه ظاهر شدن کد خطا پکیج تاچی به روی نمایشگر پکیج تاچی شدید باید از طریق مقاله کد خطای پکیج تاچی کد خطای مربوطه را پیگیری نمایید و در راستای آن کد خطا مشاهده نمایید که چه قطعاتی در این راستا درگیر  شده‌اند.

 

عیب یابی پکیج تاچی

 

در اینجا به طور مثال : به ارور e6 پکیج تاچی می‌پردازیم که به روی صفحه نمایشگر پکیج تاچی ظاهر گردیده است ب.رای رفع ارور پکیج تاچی و یا عیب یابی پکیج تاچی شما باید با تسلط به آموزش های ارائه شده در رابطه با کد خطای پکیج تاچی و مطلع شدن از خطای e6 و مفهوم آن نسبت به قطعاتی که این عمل را انجام می دهند. تست سریع انجام دهید برای انجام این تست شما در وهله اول از صحت برخورداری از گاز اطمینان حاصل می نماید. و برای تست این موضوع شیر گاز پکیج را باز نموده و یا از طریق مهره olive زیر پکیج از از بودن گاز ز در شلینگ پکیج اطمینان حاصل نموده.

 

عیب یابی پکیج تاچیبعد از آن سراغ الکترود جرقه زن و یا یون می رویم .که باید هیچ گونه شکستگی و یا قطعی در آن رخ نداده باشد و در نتیجه باید به شیر گاز و تست شیر گاز بپردازیم بعد از انجام این تست و مطلع شدن از خرابی کدامین قطعه با تعویض نمودن آن می توانیم دستگاه را راه اندازی نماییم. انجام این پروسه ای که برای شما سرویس کاران و مشتریان عزیز بیان گردیده شده است. عیب یابی پکیج تاچی می گویند اما انجام عیب یابی پکیج تاچی نیازمند و نیازمند تسلط بیش از حد به کد خطا و تجربه های تعمیراتی میباشد در صورت نیاز شما می توانید با نمایندگی تاچی در کرج و یا با مرکز خدمات پس از فروش تاچی تماس حاصل نمایید. عیب یابی پکیج تاچی

0 replies

Leave a Reply

Want to join the discussion?
Feel free to contribute!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *