قیمت برد پکیج تاچی

قیمت برد پکیج تاچی |برد پکیج تاچی |برد پکیج تاچی مدل اکو و اسمارت و پلاس

قیمت برد پکیج تاچی

اگر به دنبال قیمت برد پکبج تاچی هستید.می توانید با نمایندگی تاچی تماس حاصل نموده و ضمن خرید برد پکیج تاچی سوالات مربوط به خرابی دستگاه را بپرسید.برد پکیج تاچی در مدل های مختلف مدل A،مدلB،مدلC،مدلD تیپ های اکو اسمارت ND شاهکار و استار موجود می باشد. جهت دریافت برد حتما باید سرویسکار مجاز تاچی در خواست برد نمایید.چراکه شرکت به افراد غیر مجاز به هیچ عنوان برد پکیج تاچی را نمی دهد.

برد پکیج تاچی

ایا برد نو پکیج تاچی و یا آکبند ان موجود هست ؟

در پاسخ می توان گفت اکثر نمایندگی تاچی غیر مجاز که خود را به عنوان نماینده تاچی یا مرکز تعمیرات پکیج تاچی معرفی می کنند.اعلام میکنند که برد نو و آکبند تاچی موجود نیست که این موضوع کاملا دوروغ و کذب بود. در صورت برخورد با این افراد از قسمت نمایندگان مجاز پیغام خود را همراه با ادرس فرد موردنظر اعلام بفرمایید.تا در کوتاهترین زمان ممکن نسبت به تخلف نشر اکاذیب ان توسط شرکت مربوطه اقدام لازم به عمل اید.
شرکت تاچب با داشتن اواع برد پکیج تاچی با انواع. مختلف اماده ارائه خدمات پس از فروش پکیج تاچی می باشد.

جهت استعلام قیمت و تعویض برد با شماره های موجود تماس حاصل نمایید.

برد پکیج تاچی را ارزان بخرید

خرید ارزان برد پکیج تاچی را با نمایندگان مجاز تاچی انجام دهید.چرا که ما با داشتن نمایندگی تعمیرات در سایر استان ها تهران – کرج -تبریز -کردستان -گیلان -مازندران -رشت .اذربایجان -مشهد -خراسان -اراک – قزوین -قم -شهرکرد و …. اماده ارائه قیمت یرد پکیج تاچی خواهیم بود.با توجه به حجم بالای درخواست مشتریان در کشور جهت فروش برد پکیج تاچی لازم است که موارد زیر رعایت فرمایید:

  • در صورت در خواست برد پکیج تاچی حتما باید داغی (خراب) ان به شرکت مربوطه عودت گردد.
  • دستگاه پکیج حتما باید دارای پارت نامبر یا سریال باشد جهت احراز هویت پکیج شما
  • نوع برد پکیج تاچی شما باید مشخص گردد :اکو – اسمارت -استار -شاهکار -ان دی – مجستیک -پلاس
  • جهت ارسال برد می توانید از طریق تیباکس و یا ارسال به ترمینال با نمایندگی تاچی هماهنگی کنید.
  • توضیح خرابی برد پکیج تاچی توسط یه یاداشت کوتاه
  • در صورت راه اندازی برد و تعمیری بودن ان نمایندگی تاچی با شما تماس حاصل می نماید.
  • چناچه برد توسط سرویسکار غیر مجاز تعمیر شده است حتما با نمایندگی تاچی هماهنگی کنید.

 

 

برد پکیج تاچی تیپ A برد پکیج تاچی تیپ B برد پکیج تاچی تیپ C برد پکیج تاچی تیپ D
ECO SMART MAJESTIC اکو
SMART SHAKAR ECO اسمارت
STAR ECO SMART استار
ND STAR TACHI شاهکار

برد مطمعن را ازنمایندگی تحویل بگیرید

با توجه به تجربه های به دست امده از مشتریان در طول این چندسال. دوستان عزیز بعد از پرسش قیمیت برد پکیج تاچی با سرویسکار غیر مجاز هماهنگی نموده اند. و بعد از فروش برد پکیج تاچی توسط نمایندگی متوجه در خواست اشتباه خرید برد پکیج تاچی شده اند. عنایت بفرمایید مطالب فوق را به دقت مطالعه نمایید.که در پروسه خرید برد پکیج تاچی به مشکل بر نخورید. و فقط به دنبال قیمت برد پکیج تاچی نباشید .جهت دریافت برد مطمعن حتما از فروشنده برد پکیج تاچی کد نمایندگی را طلب نمایید. و با مراجعه به قسمت نمایندگیان شرکت از قلابی بودن اطلاع حاصل نمایید. گول افراد ناشی و سو استفاده کننده را نخورید.

پکیج تاچی شما را ارزان نخرند🤑

با توجه به بالا رفتن قیمت پکیج شما باید اگاهی لازم را نسبت به دستگاه پکیج تاچی خود داشته باشید. متاسفانه برخی از افراد سود جو با قیمت برد پکیج تاچی موافقت خود را جهت تعویض برد پکیج تاچی اعلام نمی دارند.ومشتریان را ترغیب به فروش دستگاه خود می کنند.بسیار مراقب باشیم در این وضیعیت یه پکیج خراب حدودا قیمت ان برابر با 7 میلیون تومان می باشد.ولی پکیج شما را به قیمت 2 میلیون در خوشبینانه ترین حالت که کمتر از این مبلغ می باشد.خریداری می کنند و قطعات ان را باقیمت 3 برار می فروشند.

در صورتی که پکیج تاچی شما یکی از بهترین برندهای موجود در ایران می باشد. و بعد از ان شما را با اطلاعات نادرست که برد پکیج تاچی نو و آکبند نداره دست دومه گول خواهد زد.شما گول این افراد را نخورید.حتما از شخص تعمیر کار کد نمایندگی و گواهینامه های لازم مربوط به شرکت تاچی را درخواست نمایید.تا فریب این افراد را نخورید.جهت قیمت برد پکیج تاچی با نمایندگی تاچی تماس حاصل نمایید.

فروش برد پکیج تاچی هر تعداد که لازم دارید

هر تعداد که برد تاچی لازم دارید ما میتوانیم برای شما ارسال نماییم.قطعات پکیج تاچی را فقط از طریق نمایندگی فروش قطعات پکیج تاچی و یا نمایندگی تاچی پیگری نمایید.ما کلیه قطعات پکیج تاچی اعمم شیرگار پکیج تاچی – فن پکیج تاچی -مشعل پکیج تاچی – پمپ پکیج تاچی -بلوک پکیج تاچی -شیر پرکن پکیج تاچی را به مدت 10 سال تامین می نماییم .نگران کمبو قطعات پکیج تاچی نباشید. پکیج تاچی ساخت کجاست را از طریق این مقاله مطالعه نمایید تا از قدرت این پکیج مطلع گردید.متاسفاه بسیاری همکاران با وعده های دورغین تعمیر برد پکیج تاچی اقدام ازمون خطا بروی برد پکیج تاچی شما می کنند.در اخر با گفتن عدم تعمیرات برد پکیج تاچی شما و خرابکاری خودشان شما را مجبور به خرید برد پکیج تاچی می نمایند.

 

انواع برد پکیج تاچی -اکو – اسمارت

 

برد پکیج تاچی یکی از حساس ترین قطعات پکیج دیواری تاچی می باشد که اغلب دچار مشکل می گردد.
در این راستا می خواهیم با ارائه مقاله برد پکیج تاچی و نحوه تعمیر برد پکیج تاچی
توسط نمایندگی رسمی تاجی اطلاعاتی را در اختیار شما عزیزان قرار دهیم.
شما باید اطلاعاتی در رابطه با انواع مدلهای پکیج تاچی و تیپ های آن در اختیار داشته باشید.تا بتوانید اطلاعات درستی را با خواندن مقاله برد پکیج تاچی به دست آورید. برد پکیج تاچی در محصولات تولید شده.
شرکت تاچی بنابه تیپ آن و مدل های آن متفاوت است .که در ادامه به توزیع آن خواهیم پرداخت نکته قابل توجه این است.
که باید در نظر داشته باشید متاسفانه برخی از افراد سودجو با جا زدن خود به عنوان نمایندگی مجاز تاچی
و یا مرکز تعمیر برد پکیج تاچی مشکلات مشتریان را دوچندان می نمایند.
که دلایل پیش آمده این مشکل را توضیح خواهیم داد.

مراقب تعمیرات برد پکیج تاچی باشید

1- انجام کار عملی به روی برد پکیج تاچی شما که متاسفانه شما هیچ اطلاعاتی ندارید.
باعث آزمون خطای تعمیر کاربرد می‌شود.
و در نهایت موجبات خسارت شما را فراهم می سازد.

2- برداشتن قطعات مهم و کارآمد برد پکیج تاچی و عودت دادن برد شما با قطعات خراب و در آخر با گفتن این نقل‌قول :
که پکیج خوبی نیست قطعات پکیج تاچی موجود نیست.
قطعات پکیج تاچی همه‌گی کارکرده است. ارزش و تعمیر ندارد و شما را آماده به تعویض پکیج می کند.
با کمترین قیمت موجود پکیج شما را خریداری و یک پکیج ایرانی را به شما تحویل می دهند.
و در آخر آن پکیج شما که راه اندازی نمی شد. بالاترین قیمت میفروشند.
شرکت تاچی با ارائه کلیه قطعات آکبند و نو همیشه به صورت ۲۴ ساعته در هفته آماده ارائه خدمات پس از فروش تاچی می باشد.
البته نکته‌ای که باید به آن توجه داشت شرکت تاجی فقط از طریق نمایندگی تاچی خدمات را به مشتریان عرضه می نماید.
در صورت نیاز به برد پکیج تاچی حتماً باید با نمایندگی رسمی تاچی تماس حاصل نمایید.

تقسیم بندی برد پکیج تاچی

توجه توجه برد آکبند پکیج تاچی موجود میباشد.درصورت مشاهده نشر اکاذیب افراد سرویسکار و سودجو از قسمت شکایت موضوع را با ارسال ایمیل یا تماس پیگیری نمایید. چناچه نیاز به برد تاچی دارید. حتما از شخص فروشنده کد سرویس کاری و کد نمایندگی را مطالبه نماید.
با تماس گرفتن با شرکت از اصلی بودن و مجاز بودن آن اطمینان حاصل نمایید .
در این قسمت نمایندگی تاچی با ارائه توزیع محصولات پکیج شرکت تاچی
شما را از انواع مدل های آن به صورت تصویری مطلع و آگاه می‌سازد. برد پکیج تاچی در ۵ تیپ مختلف و مدل های اکو اسمارت استار شاهکار تولید گردیده است . از لحاظ ظاهری و عملکردی با یکدیگر متفاوت می باشند.
برد پکیج تاچی تیپ ها مختلف در مدل های شاهکار اکو اسمارت و استار  دارد.
شما میتوانید با تماس حاصل نمودن یا نمایندگی مجاز نسبت به خرید و مطلع شدن از قیمت برد پکیج تاچی اطلاعات لازم را وصول نماید.
برد پکیج تاچی مدل A اکو با داشتن عدد 2014 روی صفحه پلیت خود برد این امکان را برای پکیج های تاچی تیپ a فراهم می‌سازد .
که به صورت تک مبدله عملکرد خود را انجام دهند. موجود در این نوع برد پکیج تاچی می باشد . اگر صفحه نمایش پکیج تاچی مربوط به مدل‌های اکو اسمارت و یا دیگر مدل ها باشد .متاسفانه در در طول یک ماه دچار کد ارور های پکیج تاچی خواهید شد.
چنانچه نیاز به برد پکیج داری تاچی دارید حتما از طریق پارت نامبر خود دستگاه اقدام به تعویض برد پکیج تاچی کنید.
که مشکلات در این زمینه دچار شما نگردد.

برد پکیج تاچی تیپ A مدل اکو – اسمارت

برد پکیج تاچی تیپ A

برد پکیج تاچی تیپ A در سه مدل مختلف تولید عرضه می گردد .که می‌خواهیم در اینجا اطلاعاتی در رابطه با تعویض و یا تعمیر برد پکیج تاچی در اختیار شما قرار بدهیم. چنانچه به هر دلیلی پکیج شما نیازمند برد می باشد در وهله اول باید نسبت به مدل و نوع تیپ آن آگاهی کامل را داشته باشید چرا که برد پکیج تاچی در مدل تیپ a دارای سه مدل اکو اسمارت استار و شاهکار می باشد. در این مقاله قصد داریم نکات بسیار ریز و فنی در اختیار شما خوانندگان و یا سرویسکاران پکیج قرار دهیم.
در مدل های شاهکار و اسمارت استار پکیج آب به صورت دو مبدله میباشد. نشانه برد آن در قسمت سمت راست برد پکیج تاچی حک گردیده است.  نشان‌دهنده دو مبدل بودن پکیج شما می باشد. اما در مدل های اکو که اغلب به صورت تک مبدل می باشند .برد پکیج با نشانه هایی در قسمت چپ که به صورت تی ایکس و اس ایکس مشخص گردیده قابلیت شناسایی دارند. اگر به هر دلیلی برای پکیج تاچی خود به هر طریق ممکن برد پکیج تهیه نمودید. قبل از هماهنگی با فروشنده و یا خریدبرد باید از نوع عملکرد و یا تک مبدل بودن و دو مبدل بودن دستگاه خود آگاه باشید. تا دچار مشکل نگردید بعد از تشخیص برد اصلی پکیج تاچی و یا همان مین برد باید جهت تهیه دیسپلی پکیج تیپ a نکاتی را همچون نکات ارائه شده دقت بفرمایید. تا دچار کد خطا و یا روشن نشدن دیسپلی (صفحه نمایش پکیج تاچی )نشوید.

صفحه نمایش برد پکبج تاچی تیپ A

صفحه نمایش برد پکیج تاچی تیپ A

دیسپلی های پکیج تاچی در مدل های مختلف تولید شده‌اند. که به دو دسته قابلیت تقسیم بندی دارند دسته اول صفحه برد پکیج تاچی سفید می باشد که مخصوص بردهای پکیج تاچی تیپ A اکو می باشد و اما در دسته دوم که صفحه دیسپلی A به رنگ سبز میباشد.
مختص دستگاه‌های دوم دو مبدله یا همان مدل های اکو اسمارت استار شاهکار می باشد.
همچنین باید با توجه به مشخصات فنی در قسمت پهلوی سمت راست پکیج خود از فن دار بودن پکیج و یا غیر فن دار بودن پکیج خود اطمینان حاصل نمایید.
در برد های تولید شده غیر فن دار رله فن برای آنها تعبیه نشده است. شما را دچار مشکل های متعددی خواهد نمود در بعضی از مواقع شاهد تغییر ساختمان پکیج توسط سرویسکار غیرمجاز بوده‌ایم. که به جهت عدم راه اندازی برد مجبور به تعویض کلاهک تعدیل و ترموستات دود و تبدیل آن به مجموعه فن شده است .که این کار از لحاظ فنی و اصولی باعث ایجاد خطرات و خسارات به مشتری می گردد .جهت هرگونه راه اندازی برد پکیج تاجی می توانید .با نمایندگی تاچی تماس حاصل نمایید. تا اطلاعاتی درستی در اختیار شما قرار بدهد.

برد پکیج تیپ B اکو – اسمارت – استار

برد پکبج تاچب تیپ B

 

بعد از توضیح دادن برد پکیج تاچی در مدل های A تیپهای اکو اسمارت استار شاهکار به بررسی بردهای پکیج تاچی در تیپ های B مدل اکو اسمارت استار می پردازیم. در این نوع پکیج ها باید توجه خاصی داشته باشیم . مشکلات عدیده‌ای برای آنها رخ میدهد.که در سه قسمت آن را توضیح خواهیم داد.

قسمت اول : باید بپردازیم به عیب یابی پکیج تاچی و عواملی که باعث بوق کشیدن پکیج تاچی می گردد. و یا همان سوالی که در قسمت سوالات مرتبط در گوگل با نام علت بوق کشیدن پکیج تاچی چیست آموزش را شروع خواهیم کرد. در پکیج های تاچی با توجه به هوشمند بودن آنها در صورت خرابی هر قطعه و یا برد پکیج تاچی دستگاه سریعاً اقدام به ایجاد آلارم و یا بوق می کند. شما مطلع از خرابی دستگاه شوید.

قسمت دوم  : باید گفت که دستگاه های تیپ b به دو دسته تقسیم می گردند برد های دارای سیم و بردهای بدون سیم بردهای اطلاق می گردد .که فقط مورد استفاده برای پکیج های تاچی تیپ b در مدل اکو میشود .و مورد استفاده برای هیچ یک از مدل های تیپ b قرار نمی گیرد. اما در برد های پکیج تاچی بدون سیم میتوان این بردها را با توجه به مشخصات فنی که به روی برده گردیده .برای پکیج های استار اسمارت و شاهکار استفاده نمود .خرابی ها مکرر برد پکیج تاچی به مجموعه تجربه هایی رسیده ایم. که آن را با مشتریان عزیز به اشتراک میگذاریم.
اگر چنانچه پکیج شما به صورت خود به خود تغییر فصل می دهد و یا خاموش می شود .برد اصلی پکیج و دیسپلی آن دچار مشکل شده است. که به هیچ عنوان قابلیت تعمیر ندارد .

 

صفحه نمایش برد پکیج تاچی تیپ B

صفحه نمایش برد تاچی تیپ

 

در صورتی که پکیج شما بعد از رجوع سرویس کار و نصب پرشر هوا به هیچ عنوان هیچ گونه عکس العملی از خود نشان نداده. و با نشان دادن ارورE3 و یا  از کار خود متوقف می شود نیازمند تعویض برد پکیج تاچی می‌باشیدحال می خواهیم انواع دیسپلی های تیپ B را برای شما به صورت کامل توضیح دهیم در دستگاه های تیپ b با توجه به سبز بودن دیسپلی آنها و کشیده بودن آنها دارای ۶ دکمه لمسی می باشد. به روی دکمه های لمسی قطعه ای سکه مانند  زیرا آن فنری تعبیه شده. بر روی آن یک سکه قرار دارد که مخصوص دستگاههای اکو می باشد. اما در مدل های اسمارت و استار شما نیازمند دیسپلی های سبز رنگ کشیده به صورت فنری می باشید. چنانچه جابجا دیس پله ها را نصب نمایید. دستگاه راه اندازی می شود اما در دراز مدت مشکلاتی همچون ارور e۱ برای شما پیش می آید .در صورت نیاز می توانید با مرکز تعمیرات پکیج تاچی و یا نمایندگی رسمی و مجاز تاچی تماس حاصل نمایید. تا بتوانید از خدمات پس از فروش پکیج تاچی بهره مند شوید.

برد پکیج تاچی تیپ C -اکو – اسمارت

برد پکیج تاچی تیپ C

لازم به ذکر است در صورت نیاز به برد پکیج تاچی حتماً باید داغی آن توسط سرویسکار مجاز شرکت تاچی اخذ می گردد. تا بتوانید برد جدید پکیج تاچی را از شرکت دریافت نمایید. بعد از توضیحات ارائه شده در مدل های پکیج تاچی تیپ a و b مدلهای تیپ Cو تیپ بندی می پردازیم.
این پکیج از تکمیل ترین و به روز اروپایی میباشند. که نیازمند تخصص بالای سرویس کار میباشد. اما متاسفانه با توجه به عدم تجربه و تخصص سرویس کار های موجود در استانها و شهرستانها مشکلات عدیده ای به وجود میآید. که قابلیت حل ندارند. در صورت نیاز شما می توانید جهت راهنمایی بیشتر با مرکز امور مشتریان پکیج تاچی تماس حاصل نمایید. پکیج های تیپ C و تیپ D همگی دارای یک برد مشابه می باشند.
اما شناسایی آن فقط و فقط از طریق سرویسکار مجاز شرکت قابل تشخیص است.

صفحه نمایش پکیج تاچی تیپ C

صفه نمایش برد پکیج تاچی تیپ C

گاها دیده شده است در دستگاه های تیپ D برد پکیج تاچی تیپ C استفاده شده است .و مشتری هیچ گونه مشکلی برایش به وجود نیامده اما بعد از گذشت دو ماه و یا سه ماه با مرکز نمایندگی پکیج تماس تاچی در تماس حاصل نموده .و پیرو تماس مشتریان ارور هایی همچون ارور EC و ارور ای E6به روی صفحه نمایش خود میبینند .که حاکی از عدم تعمیر و عدم استفاده از این پکیج میباشد.
در صورت نیاز و راه اندازی پکیج حتماً باید برد پکیج تعویض گردد. جهت آسودگی خیال خود سعی بفرمایید .حتماً با نمایندگی تاچی تماس حاصل نمایید تا بتوانید از خدمات پس از فروش حرفه ای شرکت تاچی بهره مند گردید .

 

برد پکیج تاچی مدل تیپ D

برد پکیج تاچی تیپ D

پکیج های تاچی تیپ Cو تیپ Dدارای دو برد سبز و سفید می باشند که معروف به برد های ۲۰۱۴ و ۲۰۱۱ می باشند. در صورت تشخیص سرویس کار شما می توانید از بردهای ۲۰۱۱ استفاده نمایید. برد های سفید همگی دارای رله های بسیار بزرگ و چسب های مشکی به روی برد می باشند. اما بردهای پکیج تاچی سر مدل ۲۰۱۴ هیچگونه چسبی به روی آن ها وجود ندارد . اغلب برد های مدل ۲۰۱۴ در مدت طولانی  کد خطا پکیج تاچی 00 می گردد .که دیگر امکان رفع و تعمیر آن موجود نمیباشد.

صفحه نمایش برد پکیج تاچی تیپ D

 

صفحه نمایش برد پکیج تاچی تیپ D

 

قیمت برد پکیج تاچی قیمت برد پکیج تاچی قیمت برد پکیج تاچی قیمت برد پکیج تاچی قیمت برد پکیج تاچی

 

50 replies
  1. بهنام ربیع زاده
    بهنام ربیع زاده says:

    درود بر شما. تخصص دانشگاهی ام برق بوده است اما کار تاسیسات و لوله کشی را هم درکنار برق ادامه داده ام. تا حدودی به موارد فنی تسلط دارم. حدود سال ۹۰ یک دستگاه پکیج تاچی مدل eco( c) تک مبدل گرفتم که در انتهای مشخصات نوشته شده در بدنه سمت راست
    Paar 2012 72348 درج شده. بعداز چند سال گاهی اذیت مان می کرد که با ریسیت کردن دستگاه مشکل تا مدتها حل می شد. متاسفانه نماینده تاجی در رشت پیدا نکردم. اکنون گویا برد دستگاه مشکل پیدا کرده بطوری که فن و جرقه زن درست کار می‌کنند اما به شیر برقی برای عبور گاز فرمان نمی دهد. این موضوع را با جدا کردن سوکت ها از سر بوبین تشخیص دادم. البته نظرم قطعی نیست. متاسفانه برق بوبین ها ۱۱۰ ولت است و فعلا وسیله کاهنده ۲۲۰ به آن را نتوانستم تهیه کنم که بتوانم بوبین ها را بطور جداگانه تست کنم. چه کمکی می توانید به بنده بکنید؟ امکان تعمیر وجود دارد؟ در رشت نماینده دارید؟

    پاسخ
  2. یاسین محمدی
    یاسین محمدی says:

    سلام پکیچ من مدل استار است و در تابستان حالت گاهی بعد از چند دقیقه آب گرم گاهی تا ۱۰ دقیقه دستگاه بوق میزند
    و برای رفع این مشکل حالت زمستانه می گذاشتم و مشکل خیلی کمتر اتفاق می افتاد
    حالا هم گاهی دستگاه خود بخود تنظیماتش به عدد ۳۰ برمسگردد که کاملا سرد میشود آیا برد دستگاه خراب است یا اینکه قابل تعمیر است باتشکر

    پاسخ
    • tachiii
      tachiii says:

      دوست بزرگوار برد صد درصد معیوب شده شده است .
      اپو صفحه نمایش باید رویت شود اگر نیاز به تعمیر داشته باشد تعمیر می شود

      پاسخ
  3. علی مردانی
    علی مردانی says:

    کارتون هرف نداره خدایی تا حالا انقدر منظم ندیده بودم هرکی میومد میگفت پکیج ببرم سرویسکارتون اومد تو ده دقیقه برد پکیج را انداخت.
    اون سرویسکار رو که تو خیابون پیدا میگفت دستگاهت چینی بردش نیست دستگاه بده من ۲ میلیون بعدش از یه خط ناشناس بهش زنگزدم گفتم من تاچی داشتم خیلی خوشم اومده یه کارکرده لازم دارم سراغ داری قیمتش چنده گفت ۱۰ میلیون گفتم چه خبره گفت اینا خارجی هستن گفتم پدر سوخته مال منو چرا گفتی ۲ قطع کرد من گول خوردم اینارو اگه میتونید جمع کنید.

    پاسخ
    • tachiii
      tachiii says:

      ممنون از لطف شما
      ما هم به عزیزان توصیه کردیم که خدمات را فقط از نمایندگان مجاز درخواست کنند.
      هیچ پیگری برای افراد غیر مجاز نمیتوانیم داشته باشیم.

      پاسخ
  4. حدیث فواادی
    حدیث فواادی says:

    یه سوال داشتم پکیج ما نقره ای مشکی خودش یهو خود به خود خاموش میشه ما باید بریم دکمه روشن دوباره میزنیم و بعضی اوقات هنگ میکنه یا مثبت فشار میدیم خاموش میشه بردش خرابه چند نفر اومدن نشده چیکارش کنیم

    پاسخ
  5. کاظمی
    کاظمی says:

    سلام پکیج ما ارور e1 میده از بیرون ۲ تا سرویسکار اومدن هر کدوم یه قطعه عوص کردن پرشین هوا و فن مکیج عوض کردن ولی باز درست نشد بزد هم بزدن تعمیر الان دیگه کار نمیکنه شما میتونید درست کنید

    پاسخ
    • tachiii
      tachiii says:

      اصلا مشکل شما نه فن بوده و نه پرشر فن شما بردتون ایراد داشته اشتباه کردن سرویسکار ها همون قطعات خودش بگید ببندن و با همکاران ما تماس بگیرید در کوتاهترین زمان ممکن مشکل برد را برطرف میکنند به صورت تضمینی

      پاسخ
  6. ارزو سلیمانی
    ارزو سلیمانی says:

    سلام
    من مشکل ارور ۰۰ برد داشتم زنگ زدم به یه تعمیر کار گفت ۵۰۰ میگیرم تعمیرش میکنم الان ۶ روز درگیرش شدم
    برد هرجا میبرم قبول نمیکنن
    میگن باید نو بخری و برد خراب شده منو تحویل نمیگیرن چیکار کنم

    پاسخ
    • tachiii
      tachiii says:

      سلام شما اشتباه کردید باید توسط ایندگی مجاز کار رو دنبال می کردید.بله برد خراب شده بنا به مدل قیمتش از برد نو کسر میشه و شاید همون سرویسکار برد شما رو خراب کرده باشه
      اگر نیاز به برد دارید شما به دلیل خراب کردن داغز برد هزبنه بیشتری باید پرداخت کنید

      پاسخ
  7. رضا
    رضا says:

    سلام وقتی برق پکیج وصل میشه صدای بوق ممتد میده دستگاه و صفحه نمایش کلا وصل نمیشه که بخواهد ارور بده صدای بوق ضعیف ممتد میده میشه راهنمایی کنید مشکل از چیه

    پاسخ
      • آیت
        آیت says:

        سلام استاد محترم
        پکیچم تاچی مدل bهستش گاهی ارورe2میده با بوق و بعددوباره کار میکنه پرشر عوض کردم و فن هم عالی کار میکنه و جلوی دودکش هم بازه ولی خطا همچنان پا برجاست

        پاسخ
  8. محسن بزرگی
    محسن بزرگی says:

    سلام پکیج ما مدل eco هستش و بعضی وقت ها ارور e1 میده و شروع میکنه به بوق زدن . میخواستم بدونم مشکلش چیه

    پاسخ
  9. امیر
    امیر says:

    سلام ، پکیج منزل ما از نوع تاچی مدل اسمارت ۲۸۰۰۰ هستش ،بدنبال قطع برق و پس از جریان مجدد برق مانیتورش دچار قطع و وصل شدن مکرر و صدای جیک جیک مکرر میشه ، میشه لطفا راهنمایی کنید

    پاسخ
    • tachiii
      tachiii says:

      صدرصد دیس پلی شما خراب هستش و باید تعویض بشه و توصیه ما به شما عزیران از دادن برد جهت تعمیرات به افراد ناشی حتما خوداری نمایید.

      پاسخ
    • tachiii
      tachiii says:

      سلام وقت شما بخیر عزیزم
      بنده توصیه میکمنم برد تعویض کنید .
      جهت انجام تعویض برد باید صدرصد داغی برد یا همان لاسه برد حراب تحویل نمایندگی بشه

      پاسخ
  10. مسعود مرادی
    مسعود مرادی says:

    درود پکیچ من تاچی مدل اسمارت روی صفحه خطای E1 میزنه و شروع به بوق زدن میکنه مثل سابق هم گرمایش نداره .ممنونم میشم راهنمایی کنین.

    پاسخ
    • tachiii
      tachiii says:

      سلام
      شما باید بدانید که دستگاهتون چه مدلییه اکر اکو و اسمارت و یا استار خالی هستس عیب یابیش فرق میکنه اما اگر روبروی اکو و اسمارت و استار یک مثبت قرمز باشه حتما با نمایندگی تماس حاصل کنید.

      پاسخ
  11. مسعود مرادی
    مسعود مرادی says:

    درود پکیچ من تاچی مدل اسمارت روی صفحه خطای E1 میزنه و شروع به بوق زدن میکنه مثل سابق هم گرمایش نداره خطای E1در سمت چپ یعنی در قسمت حالت زمستان مشاهده میشه..ممنونم میشم راهنمایی کنین.

    پاسخ
    • tachiii
      tachiii says:

      سلان عزیزم
      شما عنایت بفرمایید مسیر دودکش باز است و قطعات همچون فن و شیلنگ های سنسور دود رو چک کنید .
      در غیر اینصورت مسکل حتما برد پکیج تاچی شما می باشد.

      پاسخ
  12. ملیکا
    ملیکا says:

    سلام دستان ارور ای سی میده آیا امکان تعمیرش هستش اگر امکان تعمیر شستشو باید چیکار کنیم و کجا بفرستیم که شما کارشو انجام بدید

    پاسخ
    • tachiii
      tachiii says:

      سلام منظورتون ارور e3 یا ec هستش اکر منظورتون دومی هستش به هیچ عنوان امکان تعمیر وجود ندار و شما نیاز به برد جدید پکیج تاچی دارید.

      پاسخ
  13. کاملیا
    کاملیا says:

    باسلام و وقت بخیر.پکیچ ما مدل تاچی اسمارت هستش.خطای e1میده،اکثرا بعدازباز کردن شیرآبگرم.پکیج ارور میده.نمایندگی پکیج اومد نگاه کرد فن رو تمیز کرد و باز ارور داد و گفت باید برد رو بدیم و بردش عوض بشه.
    آیا مشکل فقط از برد است؟ایا برد قابل تعمیر نمیباشد؟

    پاسخ
    • tachiii
      tachiii says:

      با سلام
      عنایت بفرمایید چه مدل و چه تیپی هست که بتونم راهنمایی کنم چون در بعضی از مدل ها مربوط به نقص در احتراق میشه و در مدل های دیگه نقص در تهویه.
      جهت رفع مشکل چناچه برد عوض بشه امکان رفع ان هستش ولی باید این نکته رو در نظر بگیرید که اگر برد رو تعویض میکنین حتما همون روز این موضوع انجام بشه و برد اماده باشه

      پاسخ
  14. یاری
    یاری says:

    باسلام و وقت بخیر.پکیچ ما مدل تاچی اسمارت هستش.خطای e1میده،اکثرا بعدازباز کردن شیرآبگرم.پکیج ارور میده.نمایندگی پکیج اومد نگاه کرد فن رو تمیز کرد و باز ارور داد و گفت باید برد رو بدیم و بردش عوض بشه.
    آیا مشکل فقط از برد است؟ایا برد قابل تعمیر نمیباشد؟

    پاسخ
  15. میثم
    میثم says:

    سلام .پکیج تاچی مدل اکو b دارم در حالت تابستانه اکثر مواقع پکیج روشن نمیشه .فلومتر و پرشر شوییج هم تعویض شده ولی تفاوتی نکرد .عیب از کجاست

    پاسخ
  16. مجید ابراهیمی
    مجید ابراهیمی says:

    سلام وقت بخیر قیمت بردپکیچ دیواری تاچی اسمارت دومبدله وبر صفحه نمایش تاچی اسمارت اکو
    TA CHI

    CE

    مدل محصول: هوشمند

    گروه بندی

    G20-20 mbar

    منبع تغذیه

    -230V-50HZ

    توان الکتریکی نامی

    110 وات

    3 بار (0.3 مگاپاسکال)

    حداکثر فشار سیستم گرمایشی

    حداکثر فشار آبگرمکن

    6 بار (0.6 مگاپاسکال)

    محدوده تنظیم دمای آب گرمایشی

    PAAR 2013 92312

    40-85 درجه سانتیگراد

    سطح حفاظت

    IPX4D

    27 کیلو وات

    ظرفیت ورودی

    ظرفیت خروجی

    24.7 کیلو وات

    روش بازیافت آب گرم

    بازیافت مهر و موم شده

    ظرفیت آب 30- درجه سانتیگراد دارد

    11.5 لیتر در دقیقه

    محدوده تنظیم دمای آب گرم خانگی

    35-60 درجه سانتیگراد

    شماره محصول PAART2

    پاسخ
  17. مجید ابراهیمی
    مجید ابراهیمی says:

    سلام وقت بخیرچگونه میتوانم عکس بردروبرایتان بفرستم ومیخوام قیمت بردپکیچ دیواری تاچی اسمارت دومبدله وبردصفحه نمایش تاچی اسمارت اکو
    TA CHI

    CE

    مدل محصول: هوشمند

    گروه بندی

    G20-20 mbar

    منبع تغذیه

    -230V-50HZ

    توان الکتریکی نامی

    110 وات

    3 بار (0.3 مگاپاسکال)

    حداکثر فشار سیستم گرمایشی

    حداکثر فشار آبگرمکن

    6 بار (0.6 مگاپاسکال)

    محدوده تنظیم دمای آب گرمایشی

    PAAR 2013 92312

    40-85 درجه سانتیگراد

    سطح حفاظت

    IPX4D

    27 کیلو وات

    ظرفیت ورودی

    ظرفیت خروجی

    24.7 کیلو وات

    روش بازیافت آب گرم

    بازیافت مهر و موم شده

    ظرفیت آب 30- درجه سانتیگراد دارد

    11.5 لیتر در دقیقه

    محدوده تنظیم دمای آب گرم خانگی

    35-60 درجه سانتیگراد

    شماره محصول PAART2

    پاسخ
  18. سعید فریور
    سعید فریور says:

    سلام پکیج مدل اسمارت داریم ایرادی که داره اینه که اب مصرفی رو که باز میکنیم دمای اب خود بخود تا ۷۵ میره و ارور e 4 میده و گاهی هم با اینکه درجه اب رو تا ۴۵ میاریم پایین خودو بخود درجه با صدای بوق تا ۶۰ بالا میره و پنل هم گاهی با صدای بوق زدن خود بخود تنظیاتش عوض میشه مثلا تاریخ چشمک میزنه تا دما بالا میره سرویسکار اومده میگه مشکل از بردش هست شما چه میفرمایید

    پاسخ
    • mmdjavadelyasi
      mmdjavadelyasi says:

      سلام وقت بخیر
      با شماره تلفن موجود در سایت تماس بگیرید و با کارشانس متخصص مشاوره بگیرید.

      پاسخ
  19. بهنام آفاقی اصل
    بهنام آفاقی اصل says:

    سلام بنده پکیج مدل اسمارت اکو دارم وقتی میخواهم درجه را افزایش یاکاهش بدم صفحه نمایش لرزش میکنه و قاطی میکنه و بوق میزنه و الان چند روزی است تا آب گرم باز میکنیم بوق میزنه و صفحه نمایش باز شروع به چشمک زنی و لرزش و قاطی کردن میکنه ممنون میشم راهنمایی کنید

    پاسخ

Leave a Reply

Want to join the discussion?
Feel free to contribute!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *