نقشه برد پکیج تاچی

نقشه برد پکیج تاچی -نقشه انفجاری قطعات پکیج تاچی -اکو و اسمارت

نقشه برد پکیج تاچی

نقشه برد پکیج تاچی جهت اطلاعات از کافی از نحوه عملکرد المان های روی برد پکیج تاچی ارائه می گردد. اما شما قبل از انجام هرگونه کسب اطلاعات در زمینه عملکرد برد پکیج تاچی باید عملکرد قطعات پکیج تاچی را به درستی تشخیص بدهید. تا بتوانید با اطلاعات در دست نسبت به رفع مشکل پیش آمده در پکیج اقدام لازم را به عمل آورید.
برای مثال : زمانی که شما متوجه ارور E1 به روی صفحه نمایش پکیج تاچی می شوید .قطعاً باید به قسمت های فرمان که به دو قسمت فرمان و تغذیه تقسیم می گردد. رجوع نمایید و بعد از تست قطعاتی که بعد از آی سی میکرو برق شمارا تغذیه می نمایند. عمل کنید تا بتوانید از خرابی قطعات بین رله ها و آی سی میکرو اطلاعات کافی کسب نمایید. در اینجا قصد داریم که نقشه برد پکیج تاچی را در انواع مختلف به همراه مدل ها و تیپ های مختلف جهت بالا بردن اطلاعات مشتریان در اختیار شما همکاران عزیز قرار بدهیم.

نقشه برد پکیج تاچی

نقشه انفجاری پکیج تاچی

 

قبل از انجام هر گونه دستکاری به روی برد پکیج تاچی اکیدا خودداری نمایید. و جهت تعمیرات برد پکیج تاچی حتماً با نمایندگی مجاز و رسمی پکیج تاچی تماس حاصل نمایید. با توجه به مشکلات پیش آمده در رابطه با تعمیرات برد و آتش سوزی هایی که در رابطه با ارور ای ۶ آمده مجدداً توصیه می کنیم. از انجام تعمیرات غیر استاندارد و اصولی جداً خودداری نمایید در صورت نیاز شما می توانید. جهت تهیه قیمت برد پکیج تاچی با واحد خدمات پس از فروش تماس حاصل نموده و از میزان قیمت آن اطلاع حاصل نمایید.

 

 

نقشه برد پکیج تاچی نقشه برد پکیج تاچی نقشه برد پکیج تاچی نقشه برد پکیج تاچی

نقشه برد پکیج تاچی نقشه برد پکیج تاچی نقشه برد پکیج تاچی نقشه برد پکیج تاچی نقشه برد پکیج تاچی

0 replies

Leave a Reply

Want to join the discussion?
Feel free to contribute!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *