نمایندگی بوتان در شهرک وحدت

نمایندگی بوتان در شهرک وحدت -نصب -تعمیر- خدمات تعمیر پکیج شبانه روزی

نمایندگی بوتان در شهرک وحدت

نمایندگی بوتان در شهرک وحدت با توجه به داشتن تعداد بالای سرویسکاران توانسته. به عنوان مرکز تعمیرات مرکز تعمیرات پکیج بوتان نهایت خدمت رسانی را به مشتریان گرامی ارائه نماید. اگر به دنبال تعمیراتی مطمئن و بدون دردسر می گردید .شما می توانید از طریق همین صفحه ثبت درخواست و یا مرکز تعمیرات پکیج تماس حاصل نموده. تا بتوانیم در کوتاه‌ترین زمان ممکن جهت رفع مشکل شما مشتریان نسبت به اعزام نیروی متخصص و تعمیرکار بوتان در شهرک وحدت اقدام لازم را به عمل آوریم.

بیشتر بخوانید : نمایندگی بوتان در فردیس

نمایندگی بوتان در شهرک وحدت

لازم به ذکر است که قبل از گرفتن هرگونه تماس شما می توانید .نسبت به خدمات ارائه شده توسط نمایندگی بوتان در شهرک وحدت اطلاعاتی را کسب نمایید. تا بتوانید در انجام این امر بدون هیچ مشکلی تعمیرات پکیج بوتان خود را انجام دهید.

تعمیرات پکیج بوتان در شهرک وحدت

در ادامه به تاریخچه شرکت بوتان می‌پردازیم .شرکت بوتان یکی از بزرگترین شرکت های تولیدی وسایل گرمایشی و سرمایشی در کشور ایران می باشد. که توانسته با استفاده از متریال های به روز و با کیفیت در بین رقبای خود از جایگاه بالایی برخوردار شود .و همه مشتریان برای خرید وسایل گرمایشی خود قطعاً به محصولات نمایشگاهی پکیج بوتان سر خواهند زد

نمایندگی بوتان شهرک وحدت با معرفی انواع پکیج های تولیدی شرکت بوتان این اطمینان را به شما خواهد داد .در صورت خرید هر یک از محصولات ارائه شده به مدت ۲۴ ماه ضمانت تعویض قطعات را تعریف نمایید .

بیشتر بخوانید : نمایندگی بوتان در گلشهر

نمایندگی بوتان در شهرک وحدت

به مدت ۱۰ سال از تامین قطعات آن بهره مند گردید. بوتان تولید وسایل گرمایشی کار خود را از سال ۱۳۸۲ شروع کرده و تا امروز توانسته پکیج‌های را مطابق با نیاز مشتریان خود در مدل های مختلف تولید نماید. که در اینجا قصد داریم. با ارائه اطلاعات از نمایندگی بوتان در شهرک وحدت اطلاعات کاملی را در رابطه با نحوه استفاده از دستگاه ها پکیج بوتان در اختیار شما قرار بدهیم .

بیشتر بخوانید : نمایندگی بوتان در اندیشه

تعمیرکار بوتان در شهرک وحدت

لازم به ذکر است نمایندگی بوتان شهرک وحدت  دستورالعمل های اولیه ای را در رابطه با نصب تعمیر پکیج بوتان ارائه نموده که به بندهای بند آن می پردازیم. بعد از خرید پکیج بوتان از نمایندگی بوتان در شهرک وحدت شما باید کارتون بسته بندی شده محصول را باز نمایید. و دقت نمایید که دستگاه سالم و کامل باشد. در غیر این صورت شما باید با نمایندگی بوتان و یا شرکت صنعتی بوتان تماس بگیرید. لازم به ذکر است که دستگاه باید توسط تعمیرکار پکیج در شهرک وحدت راه اندازی گردد. چرا که در صورت نصب غیرمجاز توسط تکنسین غیر مجاز دستگاه مشمول گارانتی نخواهد شد. پکیج شوفاژ باید برای مواردی که شرکت صنعتی بوتان پیش‌بینی نموده است. استفاده شود. و این محصول تولید شده برای تولید آب گرم منظور استفاده خانگی طراحی شده و باید به سیستم گرمایشی و شبکه توزیع آب خانگی سازگار و با ویژگی ها و ظرفیت های حرارتی متصل گردد. نمایندگی بوتان در شهرک وحدت در خصوص خسارت وارد شده توسط افراد و اشیا حیوانات و غیره در حین نصب و تنظیم سرویس تعمیر و مصارف غیر صنعتی نخواهد بود .

بیشتر بخوانید : نمایندگی بوتان در مهرشهر

آدرس و شماره تماس نمایندگی بوتان

بعد از باز نمودن پکیج از کارتون خود در صورت مشاهده هرگونه نشریه آب از دستگاه سریعاً با نمایندگی بوتان در شهرک وحدت تماس حاصل نمایید. لازم به ذکر است بعد از نصب به طور منظم چک کنید .که فشار کاری مدار گرمایش بین یک تا یک و نیم بار باشد. در غیر این صورت شما باید به نمایندگی بوتان در شهرک وحدت اطلاع بدهید. در صورت عدم استفاده طولانی مدت دستگاه باید به نکات زیر توجه فرمایید .دسته انتخاب وضعیت دستگاه را در حالت خاموش قرار داده شیرهای ورودی آب و گاز را دستگاه را ببندید. اگر خطر یخ زدگی وجود دارد آب داخل مدار آب گرم مصرفی و گرمایشی را تخلیه نمایید .جهت بالا بردن راندمان پکیج خود دستگاه باید حداقل سالی یکبار توسط نمایندگی بوتان در شهرک وحدت سرویس شود. به خاطر داشته باشید که هنگام استفاده از دستگاهی که از مواد سوختی و انرژی الکتریکی آب استفاده می کنند. نکات ایمنی را به کار ببرید .استفاده از دستگاه توسط کودکان و افراد معلول ممنوع می باشد.

نمایندگی بوتان در شهرک وحدت 1

تعمیرات 24 ساعته

زمانی که بوی گاز و گاز های سوخته شده را احساس کردید. از روشن کردن کلید و یا روشن کردن دستگاه برقی جداً خودداری نمایید. توصیه های نمایندگی بوتان در شهرک‌وحدت باز نمودن در و پنجره ها می باشد. و رسیدن هوا به مرکز نشتی و بعد از آن بستن شیر ورودی گاز و تماس گرفتن با نمایندگی‌بوتان در شهرک‌وحدت می باشد . نظافت دستگاه بدون قطع بودن برق اصلی و قرار دادن دسته انتخاب وضعیت به روی حالت خاموش ممنوع می باشد. تغییر در قسمت‌های ایمنی و با تنظیم دستگاه بدون اجازه و آموزش سازنده ممنوع میباشد .حال بعد از ارائه نکاتی در رابطه با پکیج های بوتان توسط نمایندگی بوتان در شهرک وحدت الزامات ایمنی عمومی را برای مشتریان شهر خواهی میدهد .نصب پکیج شوفاژ دیواری بوتان در فضای باز مجاز می باشد. توصیه می‌شود جهت جلوگیری از آسیب دیدگی دستگاه بر اثر یخ زدگی قطعات و اتصالات دستگاه موارد زیر را رعایت نمایید .عایق نمودن لوله های آب ورودی و خروجی برای جلوگیری از یخ زدگی مسقف بودن محل نصب و قرار دادن پوشش محافظ .در اطراف دستگاه اجتناب از خاموش کردن در صورت قطع گاز یا برق در فصل سرما سیستم یخ زدگی نیز از کار افتاده و احتمال آسیب دیدگی قطعات دستگاه بر اثر سرما وجود خواهد داشت.

بیشتر بخوانید : نمایندگی بوتان در شهریار

خدمات پس از فروش بوتان

همچنین نمایندگی بوتان در شهرک وحدت به کلیه مصرف‌کنندگان این موضوع را توصیه می نماید. که حتماً استفاده از شلنگ گاز استیلن استیل در صورت نصب دستگاه در فضای باز الزامی می باشد .در این قسمت نمایندگی بوتان در شهرک وحدت به محصولات تولید شده در شرکت بوتان می‌پردازد .که به طور مرتب اولین دستگاه تولید شده دستگاه bn۳۲۴i می باشد. و بعد از آن دستگاه پکیج شوفاژ دیواری کالدا ونزیا و بعد از آن دستگاه پکیج شوفاژ دیواری اپتیما و روما و بعد از آن دستگاه پکیج شوفاژ دیواری cv۴۲۴ و بعد از آن مدل‌های پاویا پارما می باشد.

بعد از آن مدل بنسر پرو می باشد. که در اینجا نمایندگی بوتان قصد دارد. در رابطه با انواع این دستگاه ها اطلاعات مفیدی را در اختیار شما قرار بدهد. اگر پکیج شما پکیج کالدا ونزیا میباشد. شما باید اقداماتی را در رابطه با سرویس و نگهداری آن انجام بدهید.

نمایندگی آبگرمکن بوتان در شهرک‌وحدت کرج

بیشتر بخوانید : نمایندگی بوتان در کیانمهر

 

0 replies

Leave a Reply

Want to join the discussion?
Feel free to contribute!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *