مبدل پکیج تاچی اصلی

مبدل پکیج تاچی

پکیج های تاچی یکی از بهترین پکیج های دیواری موجود در ایران است و کیفیت بالایی دارد. کیفیت و کارایی بالای پکیج در صورتی دوام زیادی دارد که به موقع سرویس پکیج تاچی انجام شود. مبدل پکیج تاچی یکی قطعات اصلی پکیج محسوب شده و باید در زمان مناسب سرویس و رسوب زدایی گردد. سرویس و تعمیرات پکیج در زمان مناسب از بروز بسیاری خرابی ها جلوگیری می کند. برای کسب اطلاعات بیشتر در رابطه با تعمیر، سرویس و عیب یابی پکیج تاچی در این مقاله مطالبی گرد آوری شده که شما با کمک آن می توانید دستگاه خود را عیب یابی نمایید.

مبدل پکیج تاچی اصلی

بیشتر بخوانید: تعمیر پکیج در محمد شهر

رفع ترک مبدل پکیج

سوراخ شدن یا ترک زدن مبدل یکی از شایع ترین مشکلاتی است که احتمال دارد برای هر مدل پکیج تک مبدل یا دومبدل رخ بدهد. برای تشخیص ترکیدگی یا نشتی به مبذل  دقت کنید، در صورتی که در هنگام استفاده از سیستم گرمایشی آب از مبدل خارج شد نشانه نشتی یا ترکیدگی آن است. اگر دستگاه دو مبدله است حتما هر دو مبدل اصلی پکیج تاچی را بررسی کنید.

علت افت بار پکیج تاچی چیست؟

افت بار در پکیج تاچی یا هر پکیج دیگری می تواند دلایل متفوتی داشته باشد. یکی از علت های افت بار پکیج نشتی در مبدل حرارتی پکیج یا مبدل ثانویه است. برای اطیمنان از افت بار پکیج به علت نشتی مبدل بهتر است از تعمیرکار نمایندگی پکیج تاچی کمک بگیرید.

بیشتر بخوانید: شیر پرکن پکیج تاچی

نحوه تعویض مبدل پکیج تاچی

پکیج تاچی دارای سنسورهای زیادی است که هر کدام کارارایی خاصی دارند. در هنگام تعویض مبدل‌پکیج تاچی یا سرویس مبدل‌پکیج‌تاچی اگر مشکلی برای سنسور ها به وجود بیاید یا به درستی متصل نشوند احتمال دارد به سایر قطعات از جمله برد پکیج‌تاچی آسیب وارد گردد. برای آموزش کامل نحوه تعویض مبدل پکیج تاچی می توانید از تعمیرکار نمایندگی پکیج تاچی در کرج کمک بگیرید.

تعمیر مبدل پکیج تاچی

مبدل ها براثر رسوب، ضربه، دمای بیش از حد و پوسیدگی به مرور زمان دچار مشکلاتی مانند گرفتگی یا نشتی می شوند. گرفتگی مبدل با رسوب زدایی مشکل برطرف می شود اما امکان دارد مبدل در هنگام فرایند رسوب زدایی سوراخ شده و دچار نشتی گردد. نشتی مبدل پکیج با جوشکاری حرفه ای هزینه زیادی برای شما دارد و از طرفی دیگر در زمانی کوتاه مبدل دستگاه مجددا دچار نشتی خواهد شد. عملا تعمیر مبدل پکیج کار بی فایده ای است. بهترین راه حل برای خلاص شدن از نشتی مبدل پکیج، استفاده از مبدل نو واصلی پکیج تاچی به جای مبدل قبلی است.

بیشتر بخوانید: نمایندگی پکیج تاچی در فردیس کرج

نکات مهم برای اسید شویی مبدل پکیج تاچی

ابتدا مطمعن شوید که درصد اسید به گونه ای باشد که به مبدل آسیب نمی رساند.

توجه داشته باشید هرگز از دیسکلر خالص استفاده نکنید و حدود 60 درصد آن آب باشد.

برای اسید شویی و رسوب زدایی مبدل پکیج تاچی اگر گرفتگی ان خیلی زیاد است، حتما از پمپ استفاده کنید. فشار پمپ باعث می شود تمامی رسوبات از مبدل خارج گردد.

از ماسک استفاده کنید و از استشمام بوی گاز آن خودداری نمایید.

توصیه می شود تا حدامکان این کار توسط تکنسین و سرویس کار ماهر پکیج تاچی انجام شود.

 

 

هر سوالی در رابطه با آموزش، سرویس و تعمیر پکیج دارید، می توانید در بخش دیدگاه همین مقاله از کارشناسان آنلاین نمایندگی پکیج تاچی بپرسید.

.

 

 

0 replies

Leave a Reply

Want to join the discussion?
Feel free to contribute!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *