فن پکیج تاچی

فن پکیج تاچی

محصولات احتراق هنگام کار کردن پکیج باید از دستگاه خارج شود. فن پکیج وظیفه دارد محصولات احتراق را توسط دودکش خارج کرده و هوای تازه را به محفظه احتراق منتقل کند. خراب شدن فن و ارور پکیج یکی از شایع ترین مشکلات پکیج ها است. در صورتی که عملکرد فن با اختلال مواجه شود، برد دستگاه آن را به صورت ارور نمایش می دهد. برای آشنایی کامل با فن پکیج تاچی، نحوه تعمیر فن پکیج و رفع ارور پکیج تاچی ادامه این مقاله را تا انتها بخوانید.

فن پکیج تاچی

علت روشن نشدن فن پکیج تاچی چیست؟

چندین علت سبب روشن نشدن فن پکیج می شوند. فن پکیج تاچی با برق 220 ولت کار می کند، اگر برق کافی به پکیج نرسد فن کار نخواهد کرد. خراب شدن فن و ایراد در برد پکیج، دو مورد از اصلی ترین دلایل روشن نشدن فن پکیج هستند که باید توسط تعمیرکار نمایندگی تاچی بررسی و برطرف گردد.

بیشتر بخوانید: تعمیر برد پکیج تاچی | تعمیرات برد پکیج تاچی |هزینه تعمیر برد پکیج تاچی

علت صدای زیاد فن پکیج‌تاچی چیست؟

صدای زیاد در فن می تواند دلایل و علت های گوناگونی داشته باشد. خرابی بلبرینگ یکی از شایع ترین علت های صدای زیاد در پکیج می باشد که بسیاری از مواقع با کمی روغن کاری برطرف می گردد. البته در نظر داشته باشید که علت های دیگری مانند خرابی ونتوری و لقی پایه های فن نیز میتواند سبب شنیده شدن صدای زیاد از فن پکیج شود. خرابی در مبدل پکیج تاچی نیز می تواند یکی از علت های سروصدا در پکیج باشد.

نحوه تست خرابی فن پکیج‌تاچی

فن پکیج‌های تاچی یا سایر برندها با برق 220 ولت تغذیه می شوند. برای تست خرابی فن پکیج‌‌تاچی بهتر است از یکی مولتی متر استفاده کنید. متصل کردن فن به طور مستقیم به برق می تواند خطرناک و سانحه ساز شود چرا که احتمال اتصال در قطعات و سیم پیچی آن وجود دارد. ایمن ترین راه برای تست فن پکیج، کمک گرفتن از یک تعمیر کار ماهر پکیج تاچی است.

معنی کد خطای  E2 پکیج تاچی

ارور E2 در پکیج تاچی به معنای ایراد در سیستم محفظه احتراق و خرابی فن می باشد. در برخی موارد ممکن است فن سالم بوده و به درستی کار کند اما پکیج همچنان ارورE2 را نشان می دهد در چنین شرایط احتمال خرابی در برد نیز وجو دارد.

بیشتر بخوانید: کد خطا پکیج تاچی

نحوه رفع ارور E2

برای رفع کدخطای e2 در پکیج‌تاچی ابتدا فن و محفظه اتراق را بررسی کنید که به درستی کار کند. درصوتی که فن و محفظه احتراق به درستی عمل می کند از نمایندگی پکیچ تاچی در کرج بخواهید تا تعمیرکار ماهر را به محل شما اعزام کرده و مشکل دستگاه شما را به طور کاملا تخصصی بررسی و برطرف کند.

قیمت فن پکیج تاچی

پکیج های تاچی مدل های متفاوتی دارند از این رو قطعاتی که در آن ها به کار رفته نیز متفاوت است. با توجه به تورم و مدل های متفاوت قیمت ثابتی را نمی توان بیان کرد؛ نمایندگی پکیج تاچی در کرج قطعات اصلی پکیج تاچی را با کمترین قیمت و طبق نرخ اتحادیه به مشتریان عرضه می نماید.

 

 

0 replies

Leave a Reply

Want to join the discussion?
Feel free to contribute!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *