تاچی ارور 00 پکیج تاچی

ارور 00 پکیج تاچی -کدخطا 00 پکیج تاچی

ارور 00 پکیج تاچی

ارور 00 پکیج تاچی ارور مربوط به خرابی برد پکیج می باشد. که متاسفانه در بعضی از پکیج های مدل تیپ d و c رخ میدهد. این ارور مربوط به خرابی برد میباشد. و هیچگونه ربطی به قطعات پکیج نخواهد داشت. اما برای از بین بردن این ارور باید چه مراحلی را طی نمایید ?
در صورتی که کد خطای 00 پکیج تاچی و همان ارور 00 پکیج تاچی به روی صفحه نمایشگر پکیج تاچی نشان داده شد شما باید سنسورهای مدار گرمایش و ورودی آب سرد را تعویض نمایید .اگر چراغ مشکل برطرف نگردید .باید فلومتر پکیج را تعویض نمایید این ارور بر روی صفحه نمایش میماند.
قطعاً مشکل به وجود آمده از برد پکیج می باشد .متاسفانه یکسری افراد سودجو با اشتراک گذاشتن فیلم های تعمیرات ارور 00 پکیج تاچی مشتریان را مورد سوءاستفاده قرار داده و برد آن ها را خراب می نمایند. اما می خواهیم در رابطه با نحوه و چگونگی این موضوع اطلاعاتی را در اختیار شما قرار دهیم .

تاچی ارور 00 پکیج تاچی

کدخطا 00 پکیج تاچی

 

به گفته یکی از مشتریان نمایندگی تاچی بعد از رخ دادن ارور 00 پکیج تاچی به روی صفحه نمایش و سرچ نمودن این کد خطا در گوگل فیلم هایی در رابطه با تعمیرات ارور 00 پکیج تاچی مشاهده نمودم .و بعد از آن با مرکز تماس گرفته. و برد خود را به آنجا ارسال نموده اند. و پس از چند روز برای دریافت برد تعمیر شده مرکز تعمیرات برد تماس حاصل نموده اند. و این موضوع را اینگونه به من بیان نمودند:
آقا برد شما قابل تعمیر نیستش آی سی میکرو لازم داره برو از نمایندگی تحویل بگیر بیار برات درست کنیم .
روی برد پکیج کار کردیم به نتیجه نرسیده ولی برای اینکه برد و پکیج به شما تحویل بدیم.
باید مبلغی برای ما واریز کنیم.

تاچی ارور 00 پکیج تاچی

تعویض برد پکیج تاچی

چنانچه دستگاه شما ارور 00۰ روی صفحه نمایش آن ظاهر گردید .حتماً از طریق شرکت تاچی نسبت به رفع آن اقدام نمایید چرا که بعد از گذشت چندین هفته خرابی هایی همچون از این قبیل برای شما رخ خواهد داد. استفاده از خدمات پس از فروش شرکت تاچی مطمئن ترین راه و امن ترین راه تعمیرات میباشد .
چرا که مراکز غیر مجاز تعمیر برد هیچگونه صلاحیت تعمیرات لوازم گرمایشی را ندارند. و با گرفتن هزینه های بالا شما را دچار مشکلات متعدد می نمایند .نمایندگی مجاز پکیج تاچی با قرار دادن شماره تماس و آدرس آماده تعمیرات بردهای پکیج تاچی میباشد. و توصیه ما به شما مشتریان گرامی تعمیرات استاندارد شرکت پکیج تاچی بوده و به هیچ عنوان گول افراد ناشی و ناکارآمد را در این زمینه نخورید.
در صورت بروز خطای 00 شما میتوانید با تماس نمودن با نمایندگی مجاز تاچی نسبت به اعزام نیرو در کمترین زمان ممکن اقدام نمایید.

 

تاچی ارور 00 پکیج تاچی

رفع ارور پکیج تاچی 00

انجام هرگونه تعمیرات را منوط به ضمانت آن نمایید .کلیه تعمیرات پکیج تاچی اعم از برد و مبدل همگی دارای ضمانت ۶ ماهه بوده و این اطمینان را به شما خواهیم داد. که در آینده هیچ مشکلی به مشکل قبلی شما اضافه می گردد.  چنانچه شما سرویس کار هستید. حتماً این نکته را دقت نمایید که ارور رخ داده امکان خرابی برد را بالا برده و با توجه به manual servicکه شرکت سازنده بابت تعمیر برد ارائه نموده تعمیر این قسمت از برد یکی از از مهمترین تعمیرات میباشد.

تاچی ارور 00 پکیج تاچی

8 replies
    • tachiii
      tachiii says:

      بله چرا که نه ارور ۰۰ پکیج تاچی مربوط به خرابی برد دستگاه میشه در بعضی مواقع خودش با ارور ec ظاهر میکنه که برد از بین میره وشما جهت استفاده راحتر و مطمعن تر باید نسبت به خرید برد اقدام لازم رو انجام بدهید.اما یه سری افراد سود جو وجود دارن که با شگرد های مختلف میگن قابلیت تعمیر داره و برد ازدست شما در میارن و قطعات که روی برد هست رو جابجا میکنن و برد خودشون درست میشه و برد شما هم تخریب میشه . شرکت تاچی برای دادن برد جدید از شما داغی یا همان برد خراب میخواد و کم کردن قیمت برد شما از برد جدید شما رو کمک میکنه .اما دلیل گرفتن برد داغی یا خراب چیه ؟
      دلیلش اینکه فقط تعمیرکار مجاز شرکت روی دستگاه خدمات ارائه کنه و کسی تو بازار خرید فروش برد نکنه
      خلاصه در مواقعی که برد ارور ۰۰ میده به مشتری اطلاع بدید که برد خرابه و با نمایندگی تاچی تماس حاصل کنه.
      چرا که شما تعمیر کنید و برد خراب بشه یقه شما رو میگیره و باید خسارت پرداخت کنید .

      پاسخ
  1. پیمان جمشیدی
    پیمان جمشیدی says:

    سلام
    اقا دمت گرن دقیقا همین بل به سر ما اومد یه ادم بدرد نخور از این اپلیکیشن خدماتی ها اومد کل برد ریخت بهم در صورتی که همسایه ما همون اتفاق براش افتاده بود که اقای اولادی از همکاراتون اومد راش انداخت را نداره یه برد استوک برای ما اوکی کنی
    ۰۹۳۵۱۵۱۶۹۶۵ شمارم اطلاع بدید.

    پاسخ
  2. علی
    علی says:

    سلام
    ممنون خیلی خوب بود کارتون بسیار منصفانه کار رو انجام دادن نهایت تشکر از نمایدگی تاچی دارم در رابطه ارور ۰۰ پکیج تاچی
    یوسفی هستم از تبریز

    پاسخ

Leave a Reply

Want to join the discussion?
Feel free to contribute!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *