ارور پکیج تاچی D

ارور پکیج تاچی تیپ d

ارور پکیج تاچی تیپ d

ارور پکیج تاچی تیپ D برای استفاده از کد ارور ها و یا کد خطای پکیج تاچی میتواند از مقاله ارائه شده در قسمت آموزش ها استفاده نمایید. اما در اینجا به صورت تخصصی به کد خطاهای و یا ارور پکیج تاچی تیپ دی می پردازیم .پکیج تاچی تیپ دی دارای دو مدل اکو و اسمارت و اکو پلاس و اسمارت پلاس می باشد. که از لحاظ کد خطا با همدیگر بسیار متفاوت می باشد. در اینجا می خواهیم به ارور پکیج تاچی تیپ d اکو بپردازیم ارور e۱ پکیج تاچی تیپ دی زمانی که شما دچار چنین خطایی در دستگاه های اکو می شوید باید به دنبال نقص در تهویه خود باشید.

ارور پکیج تاچی تیپ d

ارور پکیج تاچی تیپ D اسمارت

نقص و تهویه به چه معناست نقص در تهویه به معنای خراب شدن فن و یا پرشر فن و یا سوختگی برد می باشد. شما برای کنترل این سه قطعه باید تسلط کافی داشته باشید. زمانی که به روی دستگاه خطای ارور e۱ ظاهر می گردد باید قطعاتی همچون فرد به صورت مستقیم برق داده شود و پر شر فن به صورت دستی مکیده شود .اگر فن شما کار بکند و پرشر فن شما با مکیده شدن قسمت مکش صدای پلاتینی به گوش برسد. مطمئناً برد شما خراب شده است. و نیاز به تعمیر برد پکیج تاچی دارد اما در دستگاه های اکو پلاس با توجه به بهره گیری از سنسورهای فن اینورتر قابلیت بررسی این موضوع فقط و فقط با دستگاه می باشد. ارور e۲ پکیج تاچی تیپ دی ارور ای ۲ در پکیج های تاچی تیپ دی بسیار هم می باشد. و مربوط به سنسور ورودی آب سرد خواهد بود. اگر با تعویض سنسور مشکل این دو شما برطرف گردید. قاعدتاً مشکل از سنسور بوده اما در صورت برطرف نشدن مشکل از برد الکترونیکی پکیج تاچی میباشد. ارور پکیج تاچی تیپ دی اگر بر روی صفحه نمایش شما ارور ای ۳ ظاهر گردید. مربوط به سنسور گرمایشی می باشد .شما با تعویض نمودن سنسور آبگرم مصرفی با سنسور  گرمایش می‌توانید.

ارور پکیج تاچی تیپ d

 

 

 

پکیج تاچی تیپ D 

ساعت عملکرد سنسور خود مطلع شوید. در غیر این صورت اگر سنسورهای شما درست باشد. مطمئناً برد پکیج تاچی دچار مشکل شده است ارور ای ۴ پکیج تاچی تیپ دی اگر در روی صفحه نمایش شما ارور ای ۴ نمایش داده شد. مطمئنا آب در سیستم شما نمی چرخد و گزینه در گرمای بیش از حد به روی صفحه ظاهر می گردد. که برای انجام این موضوع شما باید ترموستات حد و پمپ پکیج تاچی به همراه مبدل پکیج تاچی و برد پکیج تاچی را مورد بررسی قرار دهید. تا بتوانید مشکل آن را برطرف نمایید ارور e۵ پکیج تاچی تیپ d در پکیج های تاچی چنانچه شما در صفحه نمایش ارور 00 پکیج تاچی را دیده اید مطمئناً نیاز به تعمیر برد پکیج تاچی و یا نیاز به تعویض برد پکیج تاچی قطعاً خواهید داشت. اما قبل از تعویض و یا تعمیر برد باید از عملکرد شیر گاز خود اطلاعات اطلاع داشته باشید. اگر چنانچه قطعه شیر گاز شما به درستی عمل کند صددرصد برد شما خراب می باشد. لازم به ذکر است برای تست قطعات شیر گاز حتماً باید از برق ۱۱۰ ولت استفاده گردد .در صورت اشتباه نمودن در نصب سوکت شیر گاز تاچی حتماً برد و شیر گاز شما می سوزد .و قابلیت تعمیر ندارد نهایت دقت را در این زمینه همراه داشته باشید تا دچار مشکل نشوید.

 

ارور پکیج تاچی تیپ d

 

رفع کد خطا پکیج تاچی

نمایندگی تاچی در کرج با داشتن سرویسکاران متعهد و منضبط به همراه تخصص و سابقه کاری ۱۰ ساله این اطمینان را به شما خواهند داد. که در کوتاهترین زمان ممکن جهت رفع مشکل و ارور در خدمت شما بزرگواران قرار بگیرد .اما قبل از تست مراحل ذکر به شما باید ریست پکیج تاچی را انجام دهید و اگر چنانچه کد خطا به روی صفحه نمایش ظاهر شد با نمایندگی مجاز تاچی تماس حاصل نمایید. ارور های اعلام شده رامین را می توانید از مقاله کد خطای پکیج تاچی به صورت کامل مطالعه نمایید در این مقاله حتی توضیحاتی در رابطه با تنظیمات پکیج تاچی مدل اسمارت ارائه گردیده است تا شما بتوانید نسبت به نیاز خود با انتخاب آموزش های مورد نظر مشکل را برطرف نمایید و مضاعف بر آن شما باید با آموزش نحوه هواگیری پکیج تاچی آشنا شوید

ارور پکیج تاچی تیپ d

0 replies

Leave a Reply

Want to join the discussion?
Feel free to contribute!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *