نمایشگر پکیج تاچی

نمایشگر پکیج تاچی -صفحه نمایش پکیج تاچی -اکو -اسمارت-استار

نمایشکر پکیج تاچی

نمایشگر پکیج تاچی که از قطعات مهم به کار رفته در پکیج های تاچی می باشد. که قابلیت انتخاب حالت های تابستانه و زمستانه را برای شما آسان می کند. نمایشگر پکیج تاچی توسط یک سوکت به برد پکیج تاچی متصل می گردد. و عملکرد آن به این صورت می باشد. که به روی این صفحه ال سی دی مانند : اطلاعاتی همچون شعله ظاهر می گردد .به شما مشتری گرامی می توانید از صحت عملکرد قطعات پکیج تاچی قطعات پکیج تاچی خود اطمینان حاصل نمایید .اما شما باید مدل های انواع پکیج تاچی انواع پکیج تاچی را به درستی تشخیص دهید. تا بتوانید نمایشگر پکیج تاچی مورد نیاز خود را در صورت خرابی و یا تعمیر برای نمایندگی تاچی توضیح دهید.نمایشگر پکیج تاچی

ال سی دی پکیج تاچی

هدف نصب سیستم دیسپلی پکیج تاچی یا همان نمایشگر تاچی اطلاع از وضعیت پکیج می باشد. و چنانچه اگر مشکلی برای دستگاه به وجود بیاید. شما می‌توانید از طریق ریست کردن پکیج تاچی مشکل را برطرف نمایید. و قابلیت های دیگر که در این مطلب ارائه می‌گردد. از مزایای نمایشگر پکیج تاچی میباشد .به روی کلیه نمایشگرهای پکیج تاچی با توجه به روز بودن این سیستم های گرمایشی اعداد و ارقام و نمادهای موجود است .که بیانگر عملکرد دستگاه می باشد. لازم به ذکر است در صورت بروز کد خطای پکیج تاچی و یا مشکل در سیستم اعدادی به همراه حروف انگلیسی به روی نمایشگر پکیج تاچی ظاهر می گردد. و بعد از آن می توانیم اشاره به اندازه گیری دمای آب توسط سنسورها و انتقال آن از طریق برد به نمایشگر پکیج تاچی باشیم.

نمایشگر پکیج تاچی

نمایشگر پکیج تاچی تیپ A-B-C-D-پلاس

و دمای آب خود را از طریق صفحه نمایش کنترل نماییم .حال و سراغ انواع پکیج تاچی و همراه نمایشگر پکیج تاچی می رویم. دیسپلی و یا نمایشگر پکیج تاچی برای هر مدل و هر تیپ بسیار متفاوت می باشد. چنانچه شما پکیج شما مدل تیپ  a مدل اکو باشد. شما نمی توانید از نمایشگر پکیج تاچی مدل a تیپ اسمارت استفاده نمایید. چرا که دیسپلی این دو دستگاه با یکدیگر متفاوت می باشد. جهت بهره وری بیشتر و یا اطلاعات کافی در این زمینه شما می توانید با نمایندگی تاچی تماس حاصل نموده. و از خدمات پس از فروش کارشناسان فنی این مرکز کمک لازم را دریافت نمایید.

 

نمایشگر پکیج تاچی

نمایشگر پکیج تاچی مدل اکو -اسمارت -استار

اما در مدل های تیپ b اگر دیسپلی یا نمایشگر پکیج تاچی دچار مشکل شود. راه تشخیص آن بسیار ساده می باشد که میخواهیم راه های تشخیص آن را برای مشتریان شرح دهید. اگر پکیج شما به روی حالت تابستانه و زمستانه قفل میشود. و هیچ گونه عملی را انجام نمی دهد. مطمئناً آی سی میکرو صفحه نمایشگر پکیج تاچی از بین رفته و جهت راه اندازی آن نیاز به تعمیر برد پکیج تاچی ندارید. بلکه باید آن را به درستی آن را به طور کامل تعویض نمایید. ولی شما میتوانید جهت خریداری دیسپلی پکیج تیپ b از مدل اکو و یا اسمارت استفاده نمایید.بهترین مدل پکیج ها هیچ گونه محدودیتی برای جابجایی نمایشگر پکیج تاچی وجود نخواهد داشت. و شما می توانید با تهیه نمایشگر نسبت به اکو بودن و یا اسمارت بودن و یا استار بودن دستگاه اقدام لازم را به عمل آورید .

 

نمایشگر پکیج تاچی

0 replies

Leave a Reply

Want to join the discussion?
Feel free to contribute!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *